زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

رفته بودم عروسیییییییییییییییییی

1391/6/28 12:18
نویسنده : مامان و بابا
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حبه انگور من ،عسل من ، عشق من

ماماني خيلي بي معرفتم؟؟اصلا" بهت سر نميزنم؟؟نه به خدا اين طوري نيست دلم وفكرم هميشه پيشته اما مشغله هاي اين زندگي نميزاره احساس و افكارم رو بهت ابراز كنم شبها كه ميام خونه اين قدر خسته ام كه به تازگي ها غذا هم نميپزم خسته و بيهوش مي افتم خدا نگه داره بابا حميدو كه هوامو داره اگه اين باباي مهربون نبود كم مياوردم.

مي خواستم زود بيام و با يك پست خاطره انگيز وبلاگتو اپ كنم كه نشد. حالا اين دفعه 2 تا پست مي زارم از 5 شنبه شمال بودم  اون قدر بارون بود كه نگوووووووووعروسي دوستم هانيه جون بود از عروسي كه هيچي نفهميدم چو شنبه عروسي بود و من مجبور بودم 1 شنبه سر كار باشم از وسط عروسي پاشدم امدم تهران صبحم دير رسيدم سر كار يه ماشين بد گيرم امد خلاصه بد شانسي پشت بد شانسي كلا شما رفتن خوب بود به جز اينكه جاي بابا خيلي خالي بود الان 3 روزه نديدمش خيلي دلم براش تنگ شده حالا چند عكس برات مي ز ارم البته اگه بتونم آپلودش كنم راستي كارت عروسيمون حاضر شد گرفتم و جواهرات عروسيمم خريدم عكسشو بعدا برات ميزارم. بوس بوس گل مننننننننن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مانی محیا
24 تیر 91 8:29
سلام عزیزم. من هم تو همه عروسی ها همینجوری ام. هیچی نمیفهمم. گند بزنن به این نوع زندگی و کارو..ببخشید منظورم خودم بود..
دخترم عشق من
25 تیر 91 7:37
عروسی خوش بگذره . خریدای عروسیتون هم مبارک . عروسیتون شهریوره یا قبل از ماه رمضان ؟
سمانه مامان پارسا جون
26 تیر 91 16:57
خریداتون مبارک باشه گلم عروسی کی هستش به سلامتی؟ عکس کارتتون رو هم بزار ببینیم
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 9:10
سلام ...... تبیک میگم عروسیتونو ایشاللا یه بولاگه جدید برای نی نی خوشگلتون میسازین راستی عکسا کو پس؟ یه چیز دیگه امرو تاولده وبلاگه عشقه کوچولومه خوشال میشم بیاین
مامان آناهل
5 مرداد 91 8:31
خدا رو شکر که با اون بارندگی به سلامت برگشتی . خیلی دوست دارم کارت عروسی ات رو ببینم . بوس بوس
مامان ترنم کوچولو
7 مرداد 91 10:48
سلام.همیشه به عروسی.خداروشکر همه چی داره کم کم جور میشه بری سر خونه زندگیت.منتظر کارت و جواهراتت هستیم
مامان صفا
11 مرداد 91 18:03
سلام خاله جون عروسیت! مارو که فراموش نمیکنی انشالله خوشبخت بشین کارت عروسیتون و همه خریداتون مبالک مبالک... کی علوسی ما نی نی ها میشه...
زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 19:17
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
سیما مامان هلیا
12 مرداد 91 8:58
همیشه به خوشی و عروسی باشید . بووووووس
مامان ترنم کوچولو
26 مرداد 91 12:44
بابا عروس خانووووووووووووووووووووووووووم. قبل از عروسی یه سر بیا موندیم تو کف کارت ها و خریدای دیگت.بعد از عروسی میدونم که کم کم 1 ماهی این ورا نمیای بهمون سر بزن.منتظرتیم.دلمون براتون تنگولیده
مامان آناهل
27 مرداد 91 19:33
سلام به کاکل زری و ناز پری عزیز . عزیزم تولد آناهله . اگه دوست داشتی پیغامی براش بذار. تا وقتی بزرگ بشه و بتونه وبش رو بخونه ... خودش به شما سر بزنه . ممنون . همه پیغامها رو در یه پست میذارم به نام *بهترین دوستانم*
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:48
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مانی محیا
28 شهریور 91 12:20
سلام عزیزم. خوبی؟ برای بابا علی دعا کنی یادت نره ها... خوش باشین..