زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دلم برات شده بود اندازه سوراخ جوراب کف پای مورچهههههههههههههه

1391/6/28 12:17
نویسنده : مامان و بابا
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل منننننننننننننننننننننننننن این قدر حرف برا گفتن دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم برا دوستای مهربونم کلی دلم تنگ شده بوووووووووووووووود

تو این مدت که نیومدم اینجا تلفن خونه قطع بود البته چند باری به بابا حمید گفتم از محل کارش بیاد و آپ کنه ولی نشد تو این مدت کلی اتفاق های خوب داشتیم قند عسل مامان بکی یکی برات میگم

اولش عروسی عمو وحید

بعدش روبه راه شدن خونه ما و چیدن جهیزیه ها

سومش من از کارم استعفا دادم

چهارمش جشن عروسی من و بابا برگزار شد

از همه چیز کلی عکس دارم برات کم کم میزارمش البته لپ تاپ  من خراب شده و بعضی عکس ها در دسترس نیست ولی تا جایی که بتونم میرزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:17
سلام عزیزم عروسی مبارک بگو چرا کم پیدا شده بودی یادش بخیر انگار همین دیروز بود عکسای عقدتو دیدیم ایشالا خوشبخت باشی عکسارو گذاشتی خبرم کن
مامان امیرناز
21 شهریور 91 16:26
خاله جون پسرم تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدی اینم لینکش: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php شماره 5
مامان سهند
27 شهریور 91 14:20
بابا مبارکههههههههههه عزیزم خیلی خوشحال شدمممممممممممممم امیدوارم همیشه خوش و خرم باشیددددددددد، منتظر عکسهای خوشگلت هستم
مامی مائده
28 شهریور 91 23:49
وای چه خوب شد اومدییییییییی خیلی دلم تنگ شده بود واست دوست دارم زودتر برم مطلب بالا رو بخونم پس فعلا