زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اولين نوشته

1390/3/31 21:31
نویسنده : مامان و بابا
643 بازدید
اشتراک گذاری

من اهل شمالم 25 سالمه و 5 ساله كه منتظرم يه زندگي زيبا و پر از محبت رو با كسي شروع كنم

كه واقعا عاشقش هستم و دوسش دارم. و حالا هم كم كم داريم به هم ميرسيم.

من خيلي ديدم كه وقتي دو تا جوون با هم آشنا ميشن و بهم علاقه مند كم كم راجع به آينده و

زندگي ايده آل شون با هم حرف ميزنن. خوب من و حميدمم همين جور بوديم. حميد من عاشق

بچه است مي دونم كه از دختر بچه ها خيلي بيشتر خوشش مياد.من و حميد تصميم داريم اگه بچه

مون دختر شد اسمشو بزاريم كيارا . اسم قشنگي نه؟ من قبلنا هم يه وبلاگي با اين موضوع داشتم

ولي حالا تصميم گرفتم اين وبلاگو آپ كنم تا يه دفتر خاطرات هميشگي برا كوچولويي كه مطمئنم

يه روزي مياد و ما عاشقش خواهيم بود باشه.

خوب ديگه خيلي حرف زدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي مائده
4 تیر 90 9:39
ايشالا كه به همين زوديا مياد اين كوچولوووووووو
مامان مهسا
4 تیر 90 18:56
الهی خوشبخت بشین و یه فرشته کوچولو هم تو خوشبختیتون شریک شه. زود زود ...


مرسي ما مان ههربوووووووون شما هم هميشه خوشبخت باشين
مامان صفا
4 تیر 90 19:39
انشاالله به زودی همه چی ردیف بشه. الهی خوشبخت بشین؛

خیلی جالب ..
همیشه موفق باشی


مرسي ممنوم شما هم خوشبخت باشيييييين


مامان صفا خواستم بيام تو وبتون اما باز نشد آدرسشو برام ميزاري؟


مامان نيروانا
5 تیر 90 14:29
منم با تمام وجود آرزو ميكنم خوشبخت بشين.ماجراي بهم رسيدن من و بابايي هم ماجراييه واسه خودش. ايشالا عشق شما هم به ثمر بشينه و يه ميوه خوشگل و خوشمزه بهتون هديه بده.


مرسی امیدوارم شما هم همیشه عاشق بمونید و نیروانا خانم در اینده مایه ی افتخار شما باشه
محيا كوچولو
28 اسفند 90 13:41
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال جديد بهترين سال زندگيتون باشـه!