زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اولين عاشقانه

1390/3/31 21:53
نویسنده : مامان و بابا
498 بازدید
اشتراک گذاری

از کدام آرزویم برایت بنویسم؛ ای تمام آرزویم. مي دانم که روزي تمام آرزوهایم رنگ و بوی

تو را مي گيرند.

عزيزكم خانه را از نورت روشن خواهی کرد

 

نمی دانم حتمااحساس عجیبی به من  دست خواهد داد

هنگامیکه تو را میبویم و در آغوش میگیرم

در چشمان تو من دنیا را خواهم دید

ای نور چشمم

کوچولوی من بخواب کم کم بزرگ می شوی

من تمام زندگی خود را به تو خواهم بخشید تا راحت بخوابی

 
کوچولوی من بخواب

تو در قلبم گذشته و آینده من هستی

چه قدر به خاطر تو شب زنده داری خواهم کرد 

 به خاطر چشمان توست که می خوانم

این یک ترانه نیست بلکه دعاست

گل من خوش به حال کسیکه تو را خواهد بویید

ای انعکاس پدرت و مادرت

چه قدر چشمان تو شبیه اوست

 

کوچولوی من  دوستت دارم

 

کوچولوی من  بخواب کم کم بزرگ می شوی


 

 

تمام هستی خود را به تو خواهم داد تا آسوده بخوابی

 

کوچولوی من بخواب تو در قلبم گذشته و آینده من هستی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faeqeh
31 خرداد 90 22:29
امیدوارم موفق باشید[h
مرسی عزیز جان
مامي مائده
4 تیر 90 9:40
خيلي زيبا بود


ميسي