زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

درد دل من و فرشته کوچولو

1390/4/2 9:05
نویسنده : مامان و بابا
371 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com مامان جونم امروز اول تير 90 ديگه تابستون كم كم از راه رسيد ه و هوا خيلي گرم شده فرشته كوچولو كه  تو

آسمونايي ، من و بابات خيلي منتظر چشماي خوشگلتيم ، منتظر خنده هاي شيرين حتي گريه هاي

شبونه!!! بابا قول داده شبـا وقتي گريه مي كني خودش بغلت كنه  ترو خشكت كنه. بزار يه چيزي بهت

بگم عسل مـامي  بابات اين قدر دوست داره كه نگو ، عاشقته عزيزكم ، محل كار بابايي تو خيابون بهار ت

هرانه ، مي دوني !! اونجا پر مغازه هاي جور وا جوره كه براي ني ني ها لباس واسباب بـازي ، كالاسكه و

تخت و اينا مي فروشن  هروقت كه ميرم دنبال بابايي با هم بريم بيرون از كنار مغازه ها كه رد مي شيم

بابايي ميگه كي ميشه بياييم برا كيارا لباس بخريم بابايي دلش مي خواد اگه تو فرشته كوچولو دختر

شدي اسمتو برازيم كـيـارا .

خوب عزيز دل مامان  بدون كه باباي مهربوني داري ، قلب پاك و مهربوني داره  من ميدونم با اينكه تو هنوز

به دنيا نيومدي  داره همه تلاششو براي خوشبختي تو مي كنه ، بابا خيلي درس مي خونه كار ميكنه و

زحمت مي كشه كه در آينده زندگي راحتي داشته باشيم . امسال امتحان داره منم بايد بيشتر هواشو

داشته باشم اگه بتونه خوب بخونه دكتر مي شه ،  بعدشم استاد دانشگاه و يه كمي از كارهاش، نگراني

هاش، براي آينده من و تو كم ميشه راستي مامان جون منم مي خوام درس بخونم اكه بشه پزشكي

قبول شم تا بتونم تو زندگي به بابت كمك كنم همه ي اين ها باعث ميشه تا تو خوشگل مامان دير تر به 

دنيا بياي. خلاصه اينكه از الآن بهت بگم هميشه حرف باباي مهربون تو گوش كن و قدر چنين پدر فداكاري

رو بدون من مطمئنم چه كاكل زري بشي چه ناز پري تنها اميد بابا و مامان هستي .

دوست داريم يادگاري.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامي مائده
4 تیر 90 9:43
ايشالا كه هردوتون موفق باشين ولي زودتر دست بجنبونين ديگهههههههههههه بعدا پشيمون ميشين كه چرا زودتر اقدام نكردين، از ما گفتن بود


چشم مامی مائده برامون حسابی دعا کنین
مامانی
7 تیر 90 18:00
سلام خوبید؟من نفهمیدم آخرش باردارید یا تصمیم دارید سال 95 نی نی بیارید
به هرحال موفق باشید به لینک دوستای من خوش اومدید


سلام خوش آمدين به خونه ما نه هنوز از بارداري خبري نيست انشاالله سال 95

منم شما رو لينك مي كنم
مامانی
8 تیر 90 13:37
سلام خیلی دیره حتما راجبش تجدید نظر کنید این اتفاق شیرین هرچه شما جوونتر باشید بیفته بهتره


ما كه از خدامونه شرايتشو نداريم برامون دعا كنيد هرچي خدا بخواد