زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

اولین نوبت دکتر

1391/10/16 19:25
نویسنده : مامان و بابا
2,678 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام به عسل خودممممممممم که خیلی برام عزیزییییییییییییییی شکلات خوشمزه من و بابااااااااااااا....

امروزشنبه 16 دی ماه  برای اولین بار با بابا وقت گرفتم برای ساعت 6 رفتم پیش یه خانوم دکتر که تا امدن شما تحت نظرشون باشم.

خیلی دنبال دکتر گشتم ماشااالله اینقدر زیادند که نمیدونستم کدوم بهترند خلاصه با مشورت و... تصمیم گرفتم نزدیک ترین دکتر و نزدیک ترین بیمارستان رو انتخاب کنم.

امروز رفتم پیش خانوم دکتر مریم ذوالفقاری فر که هم استاد دانشگاه هستند و هم با تجربه واز پرسنل بیمارستان نجمیه که خیلی به ما نزدیک هست.

خوشبختانه دکتر خوش رو مهربونی بود ولی مطبش خلوت بود در کل خوشم امد و خوب راهنمایی کرد .

سن شما رو 5هفته و یک روز اعلام کرد و تاریخ 17 شهریور روز تولدت تعیین کرددد.....

همون لحظه به بابا نگاه انداختم عجب نی نی منظم و با برنامه ای دقیقا تو تاریخ عقد من و بابا حمیددددددددددد.

البته خدا رو خیلی شاکرم که در دومین سالگرد عقدم چنین هدیه با ارزشی داره بهم می بخشه قول میدم خوب مراقبش باشم. تو هم حسابی به مامان بچسب عزیزم.

حالا یکسری ازمایش ها برام نوشته که باید انجام بدم ولی گفتند هنوز برا سنوگرافی زوده.

خیلی دوست دارم عزیزممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

یــآســَمــَن
16 دی 91 21:08
به سلامتی
منم انشالله تو همین چند روزه وقت دکتر میگیرم


آر گلم هرچه زود تر برو
رضوان
16 دی 91 21:26
ان شاا... سالم بدنیا بیاد.چقدر خوب اگه واقعا همون روز بدنیا بیاد عالیهههههههههه


قوربونت برم رضوان جونم انشاالله
مانی محیا
17 دی 91 10:31
آخی خیلی خوشحال شدم عزیزم چقدر دوست داشتی. چه مامانی بشی تو ای مهربون


مرسی عزیزم
مامان ترنم کوچولو
17 دی 91 13:29
مبارکههههههههه
انشالله به سلامتی دنیا بیاد


سلام مامان ترنم مرسی ترنممو ببوسسسسسس
نگاری
17 دی 91 13:30
منم می خوام برم نجمیه اتفاقا
به من نزدیک نیست ولی خوب تعریفش و زیاد شنیدم
ولی دکترم با تو فرق داره
من که کلی دکترمو دوست دارم بعد از 5 تا دکتر انتخابش کردم
وای خیلی خوشحالم مامانی


نگاری نجمیه خیلی عالیه شک نکن. من این همه محبت تو رو چجوری جبران کنمممممم
مامان صدف
17 دی 91 13:51
واقعا" از ته دل خوشحال شدم. خیلی خوشحال. مبارکتون باشه.
خدا رو شکر


سلاممممم مرسی عزیزم
سارا مامان آرام
17 دی 91 14:53
به سلامتی انشاءالله
امیدوارم این 9 ماه به سلامتی بگذره و با سلامتی و شادی فرزندت رو در آغوش بگیری


مرسی مامان ارام نطرات شما هم ارامش بخشه
مامان گیسوجون
17 دی 91 16:13
قربونش برم من که تاریخ تولدش تاریخیه


خاله مهربون قوربون محبتت
نگاری
17 دی 91 18:58
شب پست مخصوصتو می زارم الان خونه نیستم درگیرم
من میرم پیش لیلا محمدی
علاوه بر این که کارش خوبه همه تو نجمیه تاییدش می کنن خیلی هم خوش اخلاقه
رسیدم خونه ادرس معطبشم می دیدم پاسدارانه
ولی یه روز تو نجمیه هم مریض می بینه
می گم من 4 بهمن وقت گرفتم ازش ساعت 3 می گم تو هم همون موقع بیا حداقل ببینمت


سلام نگاری قوربونت برم که این قدر با محبتی همین که اینجا تبریک گفتی یه دنیا می ارزه. ممنونم من که از خدامه روی ماهتو ببینم ادرس بزار اگه بهم نزدیک بود با کمال میللللللل
مامان علی خوشتیپ
18 دی 91 8:43
قربونت برم بازم تبریک...برای همه دعا کن...الان یک معجزه در حال روی دادن توی وجودته


ممونم سارا جون اگه قابل باشم حتما دعا می کنم بوس
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 91 18:49
ممنون بابت تبریکت عزیزم
ایشاالله تولد نی نی گلت
مراقب خودت باش


خواهش می کنم سمانه جونم ممنون
مامان فتانه
18 دی 91 21:43
بازم تبریک میگم انشالله که صحیح و سالم به دنیاش میاری


مرسی گلمممم
مامی مائده
18 دی 91 23:50
ایشالا که صحیح و سالم میاد تو بغلتتت و البته امیدوارم همونطور که خودت خیلییییییییییییییییی دوست داری دختر بشه


مرسی مائده عزیزممممممم الان حرفت یادم آمد می گفتی پسر دختر فرقی نداره الان واقعا برام فرقی نداره
مامان آرین
19 دی 91 1:25
سلام عزیزم خیلی خوشحالم چه خبر خوبی خوندم الان.خداروشکر.انشاالله نی نی نازت بسلامتی بدنیا بیاد.مامانی جون مبااااااااررررک
راستی عکسای تولد آرین رو گذاشتم


مرسی غزیز دلم از لطفت من که خیلی خیلی مشتاقم ببینم عکس های این وروجکووووووو
مامان ریحان عسلی
20 دی 91 10:22
سلام
چه جالب 17 شهریور ایشالا روند بارداریت خوب باشه این 9 ماه رو به سلامتی تموم کنی
و تا اونجایی که می تونی اگه من جای شما بودم می ذاشتمش واسه 16 شهریور که با تاریخ ازدواجتون یکی باشه
16 شهریور تاریخ طبیعی زایمانتونه دیگه ؟


والا دکتر همون 17 شهریورو به اعلام کرد تا خدا چی بخواد دیگه فدات بشم
مامان ریحان عسلی
20 دی 91 10:22
امروز روز رای گیریه


انشاالله برنده ریحانه جون بشه من رایمو دادم
♥ مامان آینده ♥
21 دی 91 13:08
سلام سلاااااااااااااااام................!!!!!

خوبی خوشی نی نی خوبه؟!؟!؟!

واای خیلی برات خوشحالم...............!!!

چه جالب چه تاریخ خوبی به دنیا میاد نی نی!!!

حسسسسابی مواظب خودت باااااااااش........

سلام دوست جونممممممممم ممنونمممممم از این همه لطفففففف انشاالله روزی برای تو گلم بوووووووووووس

زهرا
23 دی 91 0:11
انشاا.. نی نی سالم وصالح وخوشگل ناز خدا تو دلته، شما درس میخونین؟ برام جالبه میخوام بدونم چه طوری درساتون رو میخونین؟


مرسی زهرا جون آره من دوباره شروع به درس خوندم کردم با اینکه یکبار دانشگاه رفتم لیسانس گرفتم ولی عشق به پزشکی منو بیچاره کرده علاقه و پشت کارو اراده رمز موفقیت عزیزم. بسم الله..
مامان ماهان
23 دی 91 6:37
سلام خانمی.وایییییییییییییییییییی عزیزمی.نمیدونی چقدر جا خوردم.حسابی سورپرایز شدم.مبارکه.مبارکه مبارکه.خیلی خوشحالم.خیلی.از صمیم قلب بهتون تبریک میگم.ایشالله به شادی و سلامتی این دوران رو بگذرونی و نی نی نازت رو در آغوش بگیری.


قوربونت برم عزیزم مرسی از ارزو های خوبت عزیز دلم
سیب سرخ کوچولو
25 دی 91 17:09
وایییییییییییی عزیزم.الهییییییییییییییییییییی.من بغضم گرفته از خوشحالی.هم من هم بابای سیب کوچولو خیلی خوشحال شدیم.ما هم در این انتظار شیرین پا به پات میایم دوست گلم به امید روزی که نی نی ماهت بسلامتی بپره تو بغلت


مرسی فدات بشممممممممم انشاالله نی نی ناز شما هم به سلامت به دنیا بیاد و دل مارو شاد کنه
سیب سرخ کوچولو
26 دی 91 0:10
عزیزززززززززززم.چقدر خوب که مطبش خلوته اینطوری وقت بیشتری رو برای مراجعین میذاره و دیگه توی نوبت معطل نمیشی.ازین جهت که از پرسنل بیمارستان هم هست خیلییییییییی کارت راحت تر میشه.هر سوالی داشتی میتونی روی من حساب کنی دوس جون.یه سونو برای اینکه ببینن ساک حاملگی تشکیل شده پیش رو داری.


منم به خاطر همین انتخابش کردم نردیک هم که هست خیلی خوبه. والا دکترم گفت هنوز زوده بری . ولی من دل تو دلم نیست.
سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 13:02
هانی جونم سونو اصلا واجب نیست.انشاالله نی نی ماهت زودی به دنیا میاد و روی ماهش رو میبینم چه دخمل باشه چه پسمل قدمش مبارک عزیییزززم


مرسی عزیزم منتظر نظر دکترمم می مونم