زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

هفته 6

1391/10/23 20:23
نویسنده : مامان و بابا
959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هلوی مامان خوبیییییییییی؟؟

دلم برات تنگ تر از قبل چون حالا می دونم که تو وجودمی و من نمی تونم ببینمت عسلم.

بماند که هنوز باورم نشده که تو با منی بی صبرانه منتظرم تا دکتر برام سنو گرافی بنویسه و من از حضورت مطمئن بشم.

ولی در طول روز بار ها وجودتو بهم نشون میدی. از صبح که پا میشم حالت هام با روز های قبلم خیلی فرق کرده معدم بالا پایین میشه و بیحوصله و کسل و خواب الو هستم هر وقت به بابا می گم حالت تهوع دارم بهم می خنده حق داره چون متوجه یه نشونه از تو میشه.

نا گفته نمونه که نی نی خیلی تنبل و شکمویی هستییییییییی چون من همش دلم می خواد بخوابممممم و غذا بخورم هی تصمیم میگیرم رژیم غذایی مو متعادل کنم تا چاق نشم اما مگه میزاری تا می خوام شام نخورم همچین دلم غش میره نگووووووووووووووووووو.

ار اون موقع که متوجه حضورت شدیم بابایی انگیزه اش بیشتر شده و بیشتر می خونه ولی من نمی تونم نه اینکه نخوام همش خسته ام ،خوابم میاد،و حالت های عجیب غریب دارمممممممم تو رو خدا کمک مامان کن تا منم بخونم عزیزم البته راضیم به رضای خدا ولی دوست دارم درس بخونم عسل مامان.

تا دلت بخواد تنبل خانوم شدم بیچاره بابا همه کارارو می کنه  دیروز تا امدم جارو بکشم چنان سرگیجه ای گرفتم که نپرس بابا مجبور شد از درسش بگذره و کار کنه.

دیگه حالا همه می دونن که ما یه مسافر کوچولو داریم و همه از امدنت خوشحالنددددددد نی نی مننننننن.

پریشب بابابا رفتیم بازم برات خرید کردیم حالا بعدا عکسشو میزارم.

یه سر همی زمستونی برات خریدم به رنگ صورتی با طرح گاو خیلی نازه.

بعدشم تصمیم داشتم برات قنداق فرنگی بخرم که وقتی رفتیم تو مغازه جو گیر شدیمو یه ست کامل از وسایل خواب خریدیم نمی دونم چرا یهو عاشق رنگ یاسی شدم می خوام بیشتر وسایل سیسمونیت اون رنگی باشه.

دیگه چی بگم براتتتتتتتتتتت؟؟؟

دیگه مثل اینکه خبر مبری نیست فقط تو رو خدا کمک مامان کن من درسمو بخونم. خوبم جاتو محکم کن که وقتی میریم ببینیمتتتتتت همه چیز خوب باشه عشقممممممممم.

حالا نوبت ما هم شد از این عسکا بزاریییییییییییم.

کوچولوی ما الان این شکلی و ما عاشقشییییییییییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

معصومه
23 دی 91 21:39
سلام عزیزم..وااایی چه نی نی توو دلیت انگاری بزرگ شده..چه مامانشم تنبل کرده..ماشاالله..عزیزم ان شاالله بارداری راحتی داشته باشی و نی نیت محکم تا موقعش محکم به دلت بچسبه..


قوربونت برم معصومه جونم انشاالله خبر مامان شدن تو
مامان عسل و آریا
23 دی 91 21:49
ایخدا کی میشه پس من این عکسها بگذارم

حالا هی دل منو آب کن.باشه؟یادت نره ها
شوخی میکنم عسیسممممممممم


فدات بشممممممممممم انشاالله نوبت تو هم میشه عزیزمممممممم
مــآمــآنــے
23 دی 91 22:31
به سلامتی
اولین خریدا مبارک
انشالله که نی نی دوتاییمون سالم باشه
منتظر عکس خریدا هستیم


مرسی عزیز دلمممممممممم انشااللههههه
عاطفه
23 دی 91 23:25
سيسموني مبارككككككككككك. مراقب خودت باش خيلي زياد تا اب تو دل ني ني نازي تكون نخوره. مامان مهربون ياسي دخملونه نيست؟؟؟ اگه پسمل دار شدي چي؟


مرسی عاطی جون انشاالله قسمت خودتتتتتتت. دیگه دلم خواست دیگهههههه چی کار کنم؟؟
مامان پریسا
23 دی 91 23:57
آخییییی عزیزم.چه لحظات شیرینی رو داری میگذرونی.
ایشالله نی نیتون سلامت باشه.البته با مامانی.

خیلی مراقب خودتون باشید.
نی نی مون هر چی میخواد بده بخوره...فقط نمک نداشته باشه.


چشم مامی پریسا ممنونم از مهربونی هاتتتتتت نمکو کلا حذف کردم چون زیاد دوسش ندارم
نگاری
24 دی 91 2:26
اخی تو هم عین من ذوق زده شدی منم ماه 5 بود رفتم تخت و کمدو اینا رو هم خریدم
چند روز پیشم که اومدن پرده نصب کردن واسم
هنوز لباس اینا نخریدم بابا عجله بابا عجول

واسه خستگی و گشنگیتم باید بگم که 3 ماهه اول همش یا خوابت می یاد یا گشنته بعد 3 ماه دوم خوب می شی کلی هم سرحال می شی من همه کارای سنگینم و 3 ماه دوم انجام دادم زیادم چیزی رو سخت نگیر
که می گن ای این کار و نکن اون کارو نکن اگه مشکلی نداشتی و اینا همه کاراتم می تونی خودت بکنی
البته ادما با هم فرق دارن من اصلا حالت تهوع و اینا نداشتم اصلا
اصلا اصلا ویار نداشتم فقط یه ذره ذایقه ام عوض شد همین
3 ماه سومم که اینقدر ادم احساس سنگینی می کنه که نگو


ذوق زده دیگه نگوووووووووو بگوووووو جو گیییییییییر بازم 5ماهگی یه حرفی من از 1ماهگییییی ههههههههههه هههههههههههههههه فکر کنننننننن من فقط یجوریم نمی دونم چه جوریییی ولی خوب نیستممممم
نگاری
24 دی 91 2:29
امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی فدات شم
من که مشکلی نداشتم با اینکه همش ترشی و اینا می خورم ونمکمم به راه اصلا پاهام ورم نداشته
این چند وقتم درگیر پرده و اینا بود و داشتم عروسک می چیدم تازه این هفته می رم واسه خرید بقیه چیزا اگه بشه



قوربونت برم نگاریییییییییی خوشحالم که تو راحت و بی درد سر میگذرونی این روز ها رووووو واسه پسملی علوسکم خریدییییییییییی
مامان کوروش
24 دی 91 7:26
سه ماهه اول یک کم سخته و معده درد و تهوع طبیعیه
انشا... سلامت بیاد ، به همه سختی هاش می ارزه


آره مامی کوروش همه میگن ما هم می سازیم
مامان نیروانا
24 دی 91 8:09
هانی عزززززززززیزم، دیگه دیگه ...، دیگه بجای عروس خانوم باید بهت بگم مامانی چه قشنگ و شیرین، خدای من این نی نی گلت حسابی ما رو هم غافلگیر کرد، البته یادمه آخرین بار پست شب یلدات رو خوندم و همه ش توی پستهات دنبال ردپای نی نی میگشتم و اینکه نکنه از بی معرفتیام و دیر به دیر سر زدنام متوجه حضور سبزش نشم که دقیقاً هم همین شد و دیر فهمیدم. ببخش هانی همیشه مهربونم.
قربونت برم مبارکه عزیزم؛ قربون اون هیکل میلیمتریش برم که دیگه نتونست فقط توی رویاهای مامان و بابا باشه، زودی میخواد بیاد ببینه اینجا چه خبره


خواهش می کنم فریبا جان شرمنده کردی قوربون مهربونی هات خوشحالم از داشتن دوستای خوبی مثل شما
مامان ترنم کوچولو
24 دی 91 10:00
به سلامتی انشالله
رژیم و بی خیال هر چی دلش میخواد نی نی بخور .منم 20 کیلو اضافه کردم تو بارداری الان بعد 1 سالگی ترنم تقریبا مثل قبل شدم خودش بعد انقدر دنبال میدووندت که وزنت کم شه.مگه چند بار تو عمر میشه این حس زیبا رو تجربه کرد.از لحظه لحظش نهایت لذت رو ببر و به خودت برس جیگر.خوب بخواب 3 ماه اول پر خوابی طبیعیه


منم با نظرت موافقم مامان ترنمو فقظ خواب کلافه ام کرده
شیما(دختر شهریور)
24 دی 91 11:06
ای جانمممممممممممم عزیزممممم

خاله قربون اون شکلش بره
گلم خوب بخور تا نی نی خوب رشد کنه
غذا نمیخورم یعنی چی
خوب بخور افرین دخمل خوب


خوبی شیما جونمم؟؟ مرسی که این قدر لطف داری بهم انشاالله من یه روزی قوربون صدقه نینیت برممممم
♥ مامان آینده ♥
24 دی 91 11:41
سلام عزیزم.........!!!!!

خوبی؟!نی نی خوبه؟!!!

مرسی که اومدی با نظرت خوشحالم کردی.........

واااای نی نی رو...!!چه فسقلیه الان....!!!

خوب استراحت کن و خودتو تقویت کن تا نی نی سالم و قوی باشه....


خواهش می کنم عزیزم . چشم دوست خوب من
مامان آرین
24 دی 91 15:08
سلام مامانی عزیز.خوبی نی نی گولوی 6هفته خاله چطوره.؟فداش بشم .مراقب خودتون باشین.انشاالله دوران بارداری راحتی رو سپری کنی گلم


قوربونت برم مامان ارین انشاالله که خوب باشه. خیلی ممنون از این همه محبت
رضوان مامان رادین
24 دی 91 16:27
عزیزم حسابی مواظب خودتو نی نی باش.الان موقع تشکیل اجزای بدنش و تو باید اونقدر بدن قوی داشته باشی تا نی نیتم قوی بشه..


چشششششششششششششم عزیزمممممم ممنون از محبتتون
مــآمــآنــے
25 دی 91 14:04
خصوصی داری
مامان فتانه
25 دی 91 16:45
اولین خریدات مبارک:هنوز هیچی نشده مامانی تنبل شدهX


مرسی هههههههههههه ههههههههههههه
مــآمــآنــے
25 دی 91 20:52
ممنون عزیزم


خواهش می کنم
سیب سرخ کوچولو
26 دی 91 0:15
آخی.نازی.یه حسی بهم میگه نی نی کوچولوت دخملیه.سوال داشتی میتونی روی من حساب کنی.راستی تا میتونی استراحت کن ماههای اول من همش خوابم میومد مثل شما.دکتر گفت استراحت ماههای اول واجبه زیاد پیاده روی نکن دوس جونی.


فدات بشم عزیزممممممممم. منم میگم دخمره ولی باباش میگه پسره ولی واسه خودم فرقی نمی کنه هاااااااااا هزار تا ممنون از اینکه وقت میزاری و وبمو می خونی بووووس
فسقلی مامان وبابا
26 دی 91 17:22
سلامممممممهم به نی نی وهم به مامان جون
عزیزم تبریک انشاالله خدا یک نی نی ناز بده راستی یک چیزی بگم به نظر من نی نی دختره


سلام عزیزم ممنونم انشاالله. منم همین فکرو می کنم اما بابایی سفت و سخت میگه نی نی من پسرههههههههه
الهام مامان رامیلا
27 دی 91 0:34
سلام عزیزم به خدا شوکه شدم نمی دونم چی بگم من الان متوجه شدم که وای ما یه نی نی خوشمل داریم انشالله که مبارکت باشه عزیزم خیلی خیلی خوشحالم خیلی دوستش دارم ای جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله الهام مهربوننننننننننننن دلم براتون تنگیده بود
شادي
27 دی 91 3:23
چقدر حس خوبي بهم دست داد از خوندنتون .
ياد خودم و خاطرات گذشته افتادم .
و راستش دلتنگ شدم !

اين روزها خيلي شيرين ان.
قدر تك تك لحظه هاش رو بدونين .

ايشالله به سلامتي كوچولوتون رو در اغوش بگيرين .


مرسی عزیزم منم وبلاگتونو خوندم خیلی بهم چسبید
سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 13:01
هانی جونم خیلی خوبه که دکترت سونو نمیگیره هم زوده هم سونو زیادی خوب نیست و ضرورتی نداره.فقط برای اینکه ببینن قلبش تشکیل شده و اینکه داخل رحم هست سونو میگیرن که زیاد هم واجب نیست.اصلا نگران نباش هانی جونم.لحظه شماری میکنم نی نی ناز هانی جون به دنیا بیاد


قوربونتتتتتتتتتتت
نگاری
28 دی 91 3:09
کجایی پس؟


زیاد حال ندارم نگاری جون
مــآمــآنــے
28 دی 91 14:53
منتظرتم گلم
آپ کردم


چشممممممممم
مــآمــآنــے
28 دی 91 18:13
مرسی که اومدی
ممنون



خواهش می کنم
مامان سها
29 دی 91 1:36
سلام عزیزم
تبریک میگم داری نی نی دار میشی
قدر دوران زیبای بارداریتو بدون ... ایشالا به سلامتی همه مراحلو پشت سر بذاری با یه فرشته کوچولو



مرسی عزیز دلمم خوش امدی خوشحالم کردی
مامان گیسوجون
29 دی 91 20:03
عزیزممممممممم مامان تر و تازه قربون هلوی خوشگلم برم که دست کرده تو حلق مامانش


ههههههههههه هههههههههههههه به هلویی گیسو جونم نمیرسه که
مامان علی مرتضی
30 دی 91 0:10
سلام عزیزم انشالله این چند ماهم زود بگذره ونینیتون صحیحو سالم بیاد بغلتون،نمیدونم چرا حس میکنم دوقلو دارین
راستی چ خوب ک نینیون نیمه اولیه و ی سال از مدرسه عقب نمیمونه چ قدر کنجکاوم زود ببینم این نی نیه خوشبختو


سلام عزیز دلم من که عاشق دو قلو هستم ولی نمی دونم چی بگم ؟؟؟قوربون محبتت
منا مامان الینا
30 دی 91 10:40
سلام عزیز دلم وای خدای من نمیدونی چققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر خوشحال شدم و ذوقیدم که پست ثابتت را خوندم مبارک باشه عزیزم انشالا این فینگیلی شهریور ماهیت به موقع و سالم و تپل مپل و و ووو یه عالمه آرزوی خوب بدنیا بیاد
نمیدونی خیلی خیلی خوشحالم واست عزیزم
فقط ترو خدا مواظب خودت باش و حتما به توصیه های پزشکت توجه کن و در ضمن حواست باشه وزنت بالا نره و دیگه دیگه اممممم آها زیاد برنج و شیرینی نخور تا یه دف خدایی نکرده مثل من دیابت بارادری نگیری
راستی یه سی دی هایی هستن ورزش دوران بارداری من انترنتی خریدم خیلی خوب بود حتما تهیه کن یا اصلا آدرست را واسم بذار واست پست کنم تا هم اندامت بهم نخوره هم موقع ورزش کردن تنفست راحتتر میشه اگه اهل ورزش هستی خبرم کن باشه عزیز دلم
وای نمیدونی چقدر خوشحالم اگه ولم کن تا شب هی واست مینویسم! فعلا همینا کافیه تا بعد!


به به سلام به مونای گلمممممممممم چه خوب کردی برام نظر گذاشتی عزیزم خیلی خیلی خوشحالم کردی فدات بشممممممممممم با این همه محبتت بخدا شرمندم کردی. خودت و الینا جونم چطورید؟؟ مرسی از ارزو های قشنگت برام و هم چنین توصیه هات چشم حتما فکر کنم کمی هم قندم بالاست اهل ورزش که هستم ولی شما با این همه مشغله زحمتت میشه مثل شما نتی می خریم قوربون تو دختر گلت برم
یک عاشقانه آرام
30 دی 91 13:31
سلاااااااااااااااام
واااااااااااااااااااااااای خدایا نمیتونم بهت بگم الان چه حسی دارم وقتی دیدم تو راهیت اومده تو دلت از خوشحالی داشتم ذوق مرگ میشدم...
خدایا شکرت ایشالا زودتر بیاد تو بغلت ایشالا سالم و سلامت باشه


سلام عزیز دلممممممممم مرسی از این همه خوشحالی.انشاالله یه روزی برای تو جشن بگیریم گلم. خیلی ممنونم تو هم هر جا هستی سالم و سلامت باشی
نگاری
30 دی 91 13:56
چی شدی کجایی؟؟؟


خوبم عزیزم تو چطوری؟؟ انشاالله امروز میرم دکتر جواب ازمایش هامو نشون بدم
مامان سها
30 دی 91 14:30
سلام دوست خوبم منت گذاشتی بهم سر زدی خوشحال شدم
موفق و سلامت باشی


خواهش می کنم عزیزم
سیب سرخ کوچولو
30 دی 91 19:52
مامان هانی جون کجایی؟؟؟آپ کن دلمون برا تو و نی نی ماه پیشونی یه ذره شد.ما رو از حالت بی خبر نذار.دوست داریم هزارو میلیونتا مامان جونی.سیب کوچولو+مامانی


فدات بشممممممممم عزیزمممممممممم چشممممممممممم
مامان کوثری
1 بهمن 91 10:11
وای چه هیجانی چه شوری مامانی اینجوری که این نه ماه خیلی برات دیرمیگذره کمی صبر پیشه کن عزیزم از حالا همه خریداتون رو کردین وای خیلی عجله دارین اینجوری ماه های آخر حوصله تون سر میره ها


دیگه واسه خرید کردن بی ذوق شدم دوستم از بس که حال ندارم
مانی محیا
1 بهمن 91 12:55
سلام. خیلی باحال گفتی الان نوبت ماست ازین عکسا بذاریم. کلی خندیدم. راستی هنوز زوده یاسی بخری پسر باشه چی اونوقت. یه کم صبرکن لااقل جنسیتش معلوم بشه دختر..


خوشحالم که خوشحال شدی مانی محیا دیگه خریدیم دیگه
عاطفه
1 بهمن 91 13:58
ماماني خوابالو پس به خاطر اينه كه ديگه نمياي از حال و هوات بنويسي؟دختر جون پاشو بيا بنويس اين احساساتت تو اين ماها نصبت به ني ني نازي مهمه گلم.خيلي مراقب خودتون باش.همش به فكرتم و واستون سلامتي ارزو ميكنم.


چشم عاطی جون نوشتم . قوربونت برم عزیزم لطف داری