زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

از تهی سرشار جویبار لحظه ها جاریست

1392/8/4 22:16
نویسنده : مامان و بابا
1,917 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزممممممممم  امروز عید سعید غدیر هست 5شنبه 2ابان 92.

از دیشب خیلی حرکت هات قوی شدن و من دلم هوری میریزه پایین وقتی شما لگد میزنی.همین الانم داری لگد میزنی عزیز دلممممممممممممم.

هفته 25 هم تموم شد وارد هفته 26 شدیم این هفته ازمایش قند گلوکز دارم انشاالله نتیجه اش خوب باشه جیگرم.

خیلی بیتاب دیدنت هستم مخصوصا که این روز ها چند تا از دوستان نی نی سایتی فارغ شدن .

خدارو شکر خرید های سیسمونی هم تموم شدن خیلی برات لباس خریدم ولی دیگه قول دادم خرید نکنم میترسم برات اندازه نشه و بمونه رو دستمون. دوست دارم همشو تنت کنم و بوست کنم پسرممممممم.

مونده لوازم بهداشتی رو بخرم که اونم سر وقتش میگیرم برات.

دیگه میخوام ساک بیمارستانت رو هم اماده کنم البته خیلی زوده ولی ما اسباب کشی داریم خونه بهم ریخته میشه و من یک پام شمال یک پام تهران بهتره کارای مربوط به زایمان و بیمارستان و... رو انجام بدم که اگه یهو غافلگیر شدم گیج نشم.

کل وسایل سیسمونی تو جمع کردیم تو یه ساک بزرگ که تاسوعا عاشورا خواستیم بریم شمال با خودمون ببریم .

برای ماه محرم میخوام برات لباس علی اصغر بگیرم نیت کنم سال بعد تنت کنم  چون وقتی تصمیم به بارداری گرفتم ختم 40روزه زیارت عاشورا گرفتم وقتی ختمم تمام شد همون روز بی بی چک هم مثبت شد این یعنی امام حسین شفاعت بنده رو پیش خدا کرده من بهش خیلی ارادت دارمممممم دنبال اینم که برات از این اسم های گل سینه ای به اسم حسین بگیرم چون قصد دارم اسمت رو تو قران به نام حسین ثبت کنم عزیزم.

دیگه پسرم چی بگم برات .... د لم برای یکی از دوستام گرفته که برای چندمین بار نی نیش رفت پیش خدا البته ما حکمت خدارو نمیدونیم مطمئنن بهترشو براش در نظر گرفتههههه ولی خیلی به فکرشم.

از دوستان وبلاگمونم ممنونم که بهمون سر میزنن و با نظراتشون دل ما رو شاد میکنن. اگه کم میاییم خبری نیست که بنویسیم چون همش تو خونه استراحتیم.

مارو از دعای خیرتون محروم نکنین.نیشخند


امروز دوباره نوبت چک اپ داشتیممممم نی نی سرو مرو گنده بود خدارو شکر. قلبشم خیلی واضح تر از قبل بود خیلی دلم براش تنگ شد اما باز هم از سونوگرافی خبری نیست پسرممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عاطفه
2 آبان 92 15:17
سلام عزیزم...مبارک باشه تکونای نی نی....انشا الله به خیر و خوشی اسباب کشی کنی ...نی نی هم 9 ماه 9 روزش کامل پر شه بعد دنیا بیاد


فدات عاطفه جون انشاالله باهم روز های خوب رو تجربه کنیم
مانی محیا
4 آبان 92 12:39
عزیزم سلامتی ایشالا. شما ما رو از دعات محروم نکن عزیزم. که دلت پاکه. ایشالا امام حسین نگه دارشه. صحیح و سالم میاد بیرون


ممنون از دعای خوبت در حقم عزیز دلم
رضوان مامان رادین
4 آبان 92 12:55
امیدوارم بسلامتی فسقل خان دنیا بیادراستی پس عکسهای جی جی های پسر کوچولو کووو؟؟؟مامان خانوم


مرسی رضوان جونممممم . تو پست ثابت با فونت رنگی و بزرگ نوشتم سیسمونی تشریف ببرن اونجا
مینا
4 آبان 92 13:05
سلام
خوبی؟میشه بگی لباس هاو از کجا خریدی یعنی مثلا اکثرشو از کجا خریدی؟ و اون تشکشو از کجا خریدی و چند؟
ببخشیدا منم نی نیم متولد دی ماهه واسه اون می پرسم
اگه ممکنه جواب بده ممنون


سلام عزیزم خوش امدی به وبم . من هم بهار هم تجریش هم شریعتی و هم جمهوری و گشتم و بهتر از همه جا جمهوری بود به نظرم جنسا همه جا یکی هست ولی قیمت جمهوری مناسب تر از همه جا. مارک بی سی سی رو از کودک سرا تقاطع فلسطین و جمهوری خریدم که مارک خیلی خوبیه.تشک ها هم نزدیک خونمون سفارش دادم دوختن قیمت 2تا تشک با ملحفه 60شد عزیزم
باران
5 آبان 92 7:47
سلام عزيزم خدا رو شکر که ني ني حالش خوب خوبه ماشاالله شما خيلي فعالي من که هيچ کاري نکردم و سيسموني هم مادر جونش هنوز شروع نکرده !!! ولي خوب کم کم بايد شروع کنيم تا قبل محرم يه مقداريش رو حداقل تهيه کنيم مامان بابا کلي ذوق خريد سيسموني دارن آخه نوه اولشونه ديگه
زهره مامان بارسین
5 آبان 92 10:47
مبارک باشه گلم . ایشاا... نی نی بیاد و به سلامتی ازشون استفاده کنه
مــآمــآنـے
5 آبان 92 12:47
ای جونم چیزی نمونده 15 هفته دیگه انگار همین دیروز بود که هفته ها رو میشمردم و برای اومدن وروجکم لحظه شماری می کردم پسرکم اومد و 10 هفته هم از زمینی شدنش گذشت چه زود می گذره روزهای شیرین بارداری و داشتن یه وروجک تو خونه به به چه لباسای قشنگی مبارکش باشه بیاد و به سلامتی ازشون استفاده کنه خصوصی داری گلم
مینا
5 آبان 92 12:52
سلامم ممنونم که پاسخ دادید امید وارم همیشه سالم و تندرست باشید هم شما و هم نی نی تون منتظره عکسای آرتین خان جان هم هستیم
lمامان آرین
6 آبان 92 21:19
سلام هانی جون.انشاالله بقیه روزهای باقی مانده رو به سلامت سپری کنی دوست خوبم . دیگه چیزی نمونده مامانیجواب آزمایش هم مطمئن باش خوبه خوبه.از لگد زدن های گل پسری حسابی لذت ببر که دلت تنگ میشه براشون بعد تولدش.
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
6 آبان 92 23:18
سلام عزیزممم.... واااااااااااااااایییی چه زود میگذره دوست جونی... انگار دیروز بوداااااا .... البته برای منم که جیگرم امده خیلی زود گذشته تو هم چشم رو هم بزاری گل پسر نازت صحیح و سالم میاد بغلت اون وقع حس داشتنش به ادم حس خاصی میده ... انشالله که خدای مهربون به همه کسایی که منتظر نی نی هستن هر چه زودتر یه نی نی ناز و سالم بده که اونا هم این طعم رو بچشن ... منم میخوام امسال ابولفضل نازم رو لباس سقایی تنش کنم و ببرمش شیرخوارگان حسینی آخه برای سلامتیش نظر کرده بودم...باید نظرمو ادا کنم ... عکسای سیسمونیش رو نمیزاری /؟ راستی چه ماهی به دنیا میاد گل پسرت ؟
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
6 آبان 92 23:24
هههههههههه حواسم نبود دیم عکسای سیسمونیش رو خیلی عالی هستن به سلامتی و مبارکی فسقل بیاد و همه رو استفاده کنه وییییییییییی چرا انقدر لباس زیاد گرفتی آخه من با اینکه لباس خیلی نگرفته بودم خیلی زود کوچیکش شدن و چند تاشو فقط یه بار تنش کرد چون خیلی زود سایز عوض میکنن ...دیگه نخری هااااااااااااااا...البته من لباسایی که کوچیک شدن رو گذاشتم کنار واسه بعدی انشالله .... ولی خب حیفن زود کوچیک میشه براشون دل آدم میسوزه .
مامان یکتا و تینا
7 آبان 92 8:33
سلام عسل خاله الهی قربون اون لگدهایت برم مامانی بی معرفت شده سراغی از دوست قدیمی نمی گیره
مامان ریحان
8 آبان 92 1:40
سلام ایشالا بسلامتی نی نی نازت دنیا بیاد خریدای سیسمونیشم مبارک
مامان ریحان
8 آبان 92 1:41
دوست داشتی رمز پستای قبلیتو بهم بده
عاطی مامان آوینا
8 آبان 92 15:46
سلام عزیزم.افرین به پسری تاج سری...محکم مامانی رو لگد بزن خدارو شکر که نی نی سرومرو گنده بود.میری شمال جای منم خالی کن.اخخخخخخخخخ که محرم لاهیجان چه حالی داره
ava
8 آبان 92 16:02
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaam ishalah k y ninie salemo saleh b donya miari.
مامان پريا
11 آبان 92 12:31
خيلي خوشحالم از اينكه اين دوران حساسو به خوبي داري پشت سر ميذاري عزيزم خيلي مواظب خودت باش و استراحت كن و هرچي توي هواي آلوده تهران نباشي بهتره چون من براي دومين بار كوچولوم سقط شد خيلي مواظب خودت باش اميدوارم گل پسرت صحيح و سالم بياد بغلت
مانی محیا
11 آبان 92 12:54
سیسمونیهاش مبارکش باشن.. دیدمشون.. آره زیادتر نگیر. اما سایز یک و دو بیشتر بگیر. یهو دیدی زودی بزرگ میشه و وقت نداری بری خرید..