زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

یک روز زیبا و به یاد ماندنی

1392/8/16 18:36
نویسنده : مامان و بابا
2,037 بازدید
اشتراک گذاری

عطر ِ خواستن ِ تو

از تمام ِ جانم

فرّار شده....

انگار چشم هايت

جادويم ميكند.

تو آرامش ِ  مني ...

 

پسرم اندیشیدن به تو ودستان کوچکت تمام هستی ام شده وقتی به تو می اندیشم دیگر از یاد میبرم که امروز چندمین روز ماه است کجا هستم و چه میکنم.

دنیای من انگار تو از نفس هم ظریف تری با وجود تو روز های من صورتی تر از قبل میشود و من هر لحظه عاشق تر.من امروز کشف کرده ام که تو در دنیای خود میخندی اشک میریزی و پلک های کوچکت را باز و بسته میکنی.کاش زود تر از این صورتت را میدیدم پسرم صورتت چون برگ گل لطیف و همچون یاس های سپید زیباست.

اگر تمام دنیا خودش را بکشد هیچ کس نمیتواند به عشق من و تو شک کند.حالا تمام بودنت را حس میکنم. صدای قلب تو صدای زندگیست.

تو مثل ِ بهانه اي ،تو مثل ِ بهاري تو مثل ِ تمام ِ هر چه تا به حال داشتم نيستي

جدايي از تمام ِ آنچه منظور ِ من است...تو بهترين حسّي...

زندگي بايد براي تو روزها را عاشقانه باران و شب ها را ستاره باران كند .

هنوز نميداني چقدر ميخواهمت،هنوز نمفهمي كه اينجا كه من ايستاده ام كجاست ...زندگي كن بهانه ي قشنگ ِ من براي عاشقي زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو....حواست را جمع كن ...كودكم بيرون از آن دنيادر اين دنيابايد براي زندگي ، لبريز از انگيزه باشي.دنياي اينجا با دنياي اكنون ِ تو فرق دارد...

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من زندگي را زندگي كن.

 

 

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم همين لحظه است...همين لحظه كه

 

با تمام جان ِ عاشقم دوستت دارم را يواشكي به تو هديه ميكنم...

امروز 92/08/16صبح تصمیم گرفتیم با بابا بریم سونوگرافی خانم دکتر فریبا خودکار البته از شب قبلش این قدر نگران بودم که زنگ زدم و منشی گفت ساعت 8/5تا9 اونجا باشم تا بین مریض مارو بفرسته.ما اولین نفر رسیدیم و کلی هم منتظر موندیم تا خانوم دکتر خوش اخلاق امد .

نفر اول که کارش تموم شد بعدش نوبت ماشد و با بابا رفتیم داخل و خیلی مشتاق بودم هر چه سریع تر ببینمت عزیزم سونوگرافی انجام شد و خانوم دکتر همه چیزو برای من و بابا توضیح داد و گفت پسرمون سالمه سالمه.

از اولش که میرفتیم سونو دلم میخواست به خانم دکتر بگم یه عکس واضح ازت بهمون بده که بتونم ببینمت انگار خانوم دکتر ذهنمو خونده بود که یهو برگشت گفت دوست دارید صورت پسرتونو ببینید؟؟ ما هم از خدا خواسته گفتیم بلههههههه.

خانوم دکترم دست به کار شدو دستگاه سونو رو زوم کرد رو صورتت به صورت 3بعدی و من گل پسری رو دیدممممممممممممممم اخخخخخخخخخخخ فدات بشممممممممم که تو این قدر مظلومو نازی ارتین جونممممممم اصلا حال من و بابات عوض شد .

خانوم دکتر همش میگفت تو شبیه باباتی عشقممممممممم همون لحظه گوشی بابا زنگ زد تا اهنگشو شنیدی دستت رو بردی دم گوشت من و بابا ذوق مرگ شدیم .

خانوم دکتر به بابا گفت صدات کنه بابا هم ارتین صدات کرد بهت گفت پسرمممممم و تو هی می چرخیدی خلاصه یه حس تازه به هردومون بخشیدی ازت ممنون گل پسر به خاطر دادن این همه حس خوببببببببب.

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت شکرتتتتتتتتتتتتتتتتت الهی قسمت همه منتظرا بشه به حق همین ماه عزیز.

از لحظه ای که امدیم خونه 100بار عکست رو با بابا دیدیم ولی سیر نمیشیم به همه هم گفتیم که ارتینو دیدم همه هم خوشحال شدن .

خیلی دوست داریم عزیزم منتظرتیم یه عالمههههههههههه.

بابا تو رو اندازه ی حرفای نگفته که تو دلش مونده دوست داره...

بابا چقدر عاشقانه تو رودوست داره. حرفای نگفته ی بابا از ستاره ها هم بیشتره



عکس های ارتین در ادامه مطلب  تو 26هفته.و5روزگی.قدش 37/5سانتی متر و وزن 967گرم.


 

 


 


 

 

ارتین وقتی امدیم خونه عکسات رو گذاشتم کنار عکس های نوزادی خودم بابا هم تایید کرد کپ خودمییییییییییینیشخندبرام مهم نیست شبیه کی هستی فقط سالم و صالح باش و بنده خوب خدااااااا همیننننننننننننننن

46370383715255220487.jpg

 

19234705736377837888.jpg

44146497344756530808.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

عاطی مامان آوینا
16 آبان 92 19:10
چقدر احساساتت قشنگه عزیزم...اشکم درومد...منم که تو این دوران حساس ارتین جون خیلی ناز قربونش برم به سلامتی این چند هفته هم بگذره و بیاد بغلت اون وقت میفهمی شبیه کیه...من که خیلی منتظرم ببینم اوینا شبیه کیه و چه شکلیه
negin
17 آبان 92 11:28
لحظه هاتون قرین شادی و عشق آپم
ازاده مامان آرتین
17 آبان 92 11:49
خاله به فدات عزیزم-چه خوشجله پسرمون-درود بر هر چی آرتینه-ممنون که بهمون سر میزنی عزیزم
مامان آرین
17 آبان 92 12:13
چقدر زیبا نوشتی عزیزم حس ناب مادرانه ...از دل برامد وبر دل نشست خداروشکر گل پسرمون سالمه وخوشحال شدم که مامانی وبابایی عکس خوشگلش رو دیدین.لحطه هاتون همیشه شاد باد... راستی هانی جون امروز صبح رفتیم مراسم شیرخواران حسینی خیلی یادت بودم وبرای شما وآرتین جون دعا کردم .
mamani
17 آبان 92 14:26
به سلامتی، مبارکه بازم آخی عزیزم، پس چرا اینجا سه بعدی از ما نمیگیرن انگاری ایران پیشرفته تره راسی مامان آرتین، اینجا روز پدره نه تو ایران تازه نگفتی خوب از اون مبل ها کدوم بهتره یا به نظر شما چی بهتره به جای اونا ممنونم که سر زدی . آرتین جونم از اینجا میبوسمش
رضوان مامان رادین
17 آبان 92 15:18
واااای عزیزم چقدر روز خوبی داشتید شماااا...کلی هیجان زده شدم من...شما دیکه چه حسی داشتیدچقدرم هم ماشا... پسرمون نازه هزار مااشاا.....
سنا
18 آبان 92 0:21
آآآآآآآآآآآآآآآآخی عزیزم. خدا حفظش کنه
مامان گیسو جون
18 آبان 92 1:11
عزیزممممممممم خیلی مبارکه چه حس خوبی دارم
باران
18 آبان 92 8:27
واي چه حس قشنگي ديدن آرتين کوچولو بايد خيلي براتون لذت بخش باشه من که کلي ذوق کردم ديگه شما که جاي خود داري عزيزم خيلي خوشحالم که آرتين جون سالم و سلامته و اينقدر باهوش
مانی محیا
18 آبان 92 11:31
آخی... عزیزم نازی.. چه دکتر خوش اخلاقی بوده که این کارها روکرده عزیزم.. شادیتون مستدام
منا مامان الینا
18 آبان 92 11:32
الهـــــــــــــــــــی عسیس دلم انشالله که به سلامت بدنیا بیاد و شادی هایتون هزار برابر بشه عزیز دلم مامانی دیگه وقتش نیست اسم وبلاگ گل پسرمون رو عوض کنی کاکل زری مون خیلی وقته اسم دار شده اما اسم وبلاگش که همونه خواهر؟؟؟ مواظب خودت باش هوار تا، باش؟
مامان زهرا
18 آبان 92 15:42
سلام گلم...........چه ناز نوشتی!!!!!!!!!! انشاالله بسلامتی دنیا بیاد آرتین جون
مامان مریم
18 آبان 92 18:39
سلامممممممممم وای مبارکه سونوی نی نی جان هانی جون منم سونوی دکتر خودکار رفتم خیلی خوش اخلاقه ..به منم گفت پسرت کپی باباش شده ودقیقا حرفش درست بود ..پسرم کپی باباشه ..چقدر دلم برای اون روزا تنگ شد ....دکتر خودکار کارش عالیه رمزو خصوصی میذارم برات
عاطفه
18 آبان 92 21:52
وای خدایـــــــــــــــــــــا قربونه عظمتت بشم که انقدر خلقت نی نی ها رو زیبا افریدی ....واقعا زیبا بود.....شکرت به عظمتت....تبریک میگم 27 هفتگی ارتین کوچولو رو
نگارینا
19 آبان 92 11:11
وااااااااااای جونم به این پسمل ناز و خوشگلمون . انشا.. که صحیح و سالم بیای بغل مامانی
یک عاشقانه آرام
19 آبان 92 15:18
ای قربونش فداش بشم منننننننننن خصوصی
مامان گیسو جون
19 آبان 92 20:12
خصوصی
بافتنی یکی یدونه
20 آبان 92 10:38
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم
زهره مامان بارسین
20 آبان 92 19:33
ماشاا... چقد صورتش واضحه . من که تو هیچ کدوم از سونو هام صورت بارسین رو ندیدم به جز آخری که اونم عکسشو نگرفت این دکتر نامرد خدا برات حفظش کنه و به سلامت به دنیا بیاد این فرشته کوچولوی خدا
مامان آرین
21 آبان 92 17:21
همواره تجّسم قیام است حسین (ع) در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع) در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع) سوگواریتون قبول باشه انشاالله. التماس دعا
پرتو
21 آبان 92 17:48
سلام دوستم خدا رو هزاران مرتبه شکر که همه چی روبراهه و گل پسرتم خوبه ماشاالله چه عکساش قشنگن از همین الان میشه فهمید خوش تیپه هاااااااااااااا مواظب خودت و گل پسری باش راستی تو این شبای پاک التماس دعای فراوون دارم ازت گلم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آینده
21 آبان 92 21:24
وای من فک نمیکردم جنین انقد به صدای پدر و مادر حساس باشه و باهاشون آشنا باشه مواظب گل پسر باهوش باش
نگاری
24 آبان 92 0:08
اخی چقدر قشنگ نوشتی. واسه چی نگران بودی آخه بابا هانی بسه دیگه کلا سونو زیادش خوب نیست چه برسه به 3 بعدی ولی عکساش قشنگ شده عزیزم زودی می یاد بغلت صبر داشته باش
مامان پریسا
24 آبان 92 2:53
اخی عزیزم. ماشالله به این گل پسر ایشالله به سلامتی بیاد پیش مامان
مادر محمد
24 آبان 92 11:04
سلام دوست عزیز این گل زیبا رو از راه دور تقدیم تو میکنم. اگر مایل هستید میخواستم در این دنیای مجازی دوستان خوبی برای هم باشیم راستی حس مادر بودن خیلی قشنگه امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشی و بتونی یه نی نی تپل مپل بدنیا بیاوری و چراغ چشم و امید دلت باشه انشاالله.
فرزانه
24 آبان 92 18:17
چه پسر نازی... ایشالا همیشه سالم باشه
مامان ریحان
25 آبان 92 18:46
سلام عزاداری هاتون قبول ..امام حسین پشت و پناه آرتین جون باشه ایشالا به سلامتی آرتین جون بدنیا بیاد خصوصی
سمانه مامان پارسا جون
26 آبان 92 19:08
وای چه عکس قشنگی آدینه جون دستش زیره چونشه؟ الاهی بگردم.
مامان تنها
29 آبان 92 14:03
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی الهیییییییییییییییییییییییییی
عروسکمهای نازم پرنیا وپانیا
12 آذر 92 11:06
الهی خدا حفظش کنه انشائاله به شادی وسلامتی بیا
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
17 آذر 92 20:51
چه نااااااااااااااااااااازه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات ناز میبینن