زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

43روز گذشت

1392/12/11 12:56
نویسنده : مامان و بابا
2,073 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلاخره فرصت کردم بیام بنویسم .چقدر روزای پر کاری بود.

بابایی امد . دیشب رفت الانم سر کاره برای 22 اسفند هم بلیط گرفته برگرده برای عید و یه 1ماهی پیش مونه.

امروز روز 43 بعد از تولد ارتینه ارتینم الان خوابه دیشب همش بیدار بود ولی گریه نمیکرد هر بار بیدار میشدم میدیدم بیداره داریه برای خودش بازی میکنه منم خسته تر از اونی بودم که بخوام بیدار باشمو باهاش بازی کنم گذاشتم به حال خودش باشه.

دیروز رفتم براش پوشک با سایز بزرگتر خریدم پوشک های نوزادی براش گوچیک شده بود پاهاشو زخم میکرد.

هنوز که هنوزه پستونک نمیگیره 2نوع پستونک امتحان کردیم ولی فایده نداشت.

 

اما از جشن بگم اصلا" بهم خوش نگذشت 31 تا مهمون داشیم غذا هم زرشک پلو با مرغ و شامی و ساللاد کلم و کرم کارامل و زله برا بعد شام هم کیک و میوه ولی  اصلا" بهم خوش نگذشت همش کارو خستگی برام موند باورتون میشه حتی یک عکس درست و حسابی ندارم ارتین که سر حال نبود موقع شام و کیک گریه میکرد همش درگیر شیر دادن و ساکت کردن ارتین شدم و چیزی نفهمیدم مهمونامم اصلا" نرقصیدن بیشتر از این ناراحتم که چرا یه عکس خوب ننداختم دیگه هر چی بود گذشت .

میدونم بعضی از دوستای عزیزم منتظر عکس بودن ولی متاسفانه هیچ عکسی ندارم از مهمونا شاید کسی عکس انداخته باشه ولی فرصت نشده ازشون بگیرم ولی چند تا عکس  از ارتین دارم میزارم.

 

آرتین چرکولک قبل از حموم 40روزگی

ارتین طلا بعد جموم

ارتین بعد حموم تو بغل باباش لالا کرده

 

پسندها (1)

نظرات (9)

پرتو
11 اسفند 92 13:11
هانی جونم پس فقط برات خستگی موند ولی خوب این جور که نوشتی خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی عزیزم اشکالی نداره ایشالا تولدش عکسای مهمونی و میزاری دوستم ، ماشاالله به آرتین طلا هر روز جیگرتر میشه خدا براتون حفظش کنه عزیزم
فهيمه
11 اسفند 92 13:28
سلام مامان عزيز.خدا حفظ كند همه كودكان رو.منم دو تا گل پسر و يك وبلاگ اموزشي دارم خوشحال ميشم پيشمون بياين.
مــآمــآنـے
12 اسفند 92 10:22
آخه چرا؟ تو زحمت افتادی حسابی پسر گلت فرق کرده قربونش بشم من بچلونش
یک عاشقانه آرام
12 اسفند 92 10:33
خسته نباشی خانومی درکت میکنم گاهی اوقات ادم اونقدر خستست اصلا به فکر عکس انداختن نیست! جووووووووووونم به عکسای ارتین جیگگگگگگگگگگگگر
دخترشهوریور
12 اسفند 92 10:45
سلام عزیزم الهی گلم غصه نخور اشکال نداره دوست داشتی و مهمونیووووووووووو گرفتی
رضوان مامان رادین
13 اسفند 92 11:30
عیبی نداره خانومی...بچه داری دیگه...ی روز سخته و یه روز راحت...خدا آرتین جونی را حفظ کنه برات که من عاااشقشممممم
نگاری
18 اسفند 92 20:08
عیب نداره مامانی واسه تولد یک سالگیش جبران می شه
مانی محیا
19 اسفند 92 12:08
لیلا
30 فروردین 93 10:57
عزیزمممممممممممممممم جشنش مبارکهههههه و خسته نباشی گلمممممممم ...خب خیلی سخته تو این ماه های اول هم برای نینی هم مامانای گل ببخش یه مدت کم میام و خیلی حال ندارم ولی نینی های خاله حال ادم رو جا میارن راستی پیشاپیش روزت مبارک مامان گلیییییییییییییییییییی