زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

22تیر

1390/4/22 12:23
نویسنده : مامان و بابا
760 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی باز قراره برم شما 4 روز حسابی فکر میکنم خوش بگذرهههههههههه اما نه خوش نمیگذره چون

بابایی نمی یااااااااااااااااد میگه کلی کار دارم باید تو این چند روز هم درس بخونه و هم کارای دیگه من مجبورم

تنهایی برم اما عیب نداره همین که بابایی ارامش داشته باشه برام بسه. راستی ل÷ تا÷مو این چند روزه

نمیبرم اگه نشد بیام پیشت ناراحت شو باشه عشق مامان؟

راستی دیشب بابایی ازم پرسید می خوای زود بچه دار شیم؟ منم مکث کردم گفتم اگه شرایتشو داشته

باشیم اره حتما" . بابایی گفت فکر میکنم این روزا بیشتر از قبل به فکر بچه ای منم گفتم اره دیگه عاشقشم .

خوب قربونت برم مواظب همه چیز از  اون بالا باش.دوست دارمممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عمه رضوان
22 تیر 90 12:38
سلام مامان خوب من از خدا میخوام که جفتشو بهتون عطا کنه دوقلو هم کال زری هم ناز پری............خیلی وب قشنگی دارین
عمه رضوان
22 تیر 90 12:40
بابت عکسهای کتاب اول دبستان هم ممنون خیلی قشنگن.هم دلم گرفت هم خیلی خوشحال شدم..........واقعا یادش بخیر
نسترن
22 تیر 90 12:57
سلام. ایشالا شرایطشم جور میشه و زود 1نینی تپل و ناز میارین... دوستتون دارم
مامان رها
22 تیر 90 13:23
سلام عزیزم ممنون که به سر زدین امیدوارم هرچه زودتر صاحب یه نی نی جیگر بشید
مامان مانی جون
22 تیر 90 13:54
ممنونم خدا یه نی نی سالم و ناز بهتون بده
مامان ماهان عشق ماشین
22 تیر 90 15:41
سلام خاله جون.ببخشید یه سوال خصوصی داشتم:شما شیرازی نیستین.
مامان نازنين
23 تیر 90 1:23
سلام از قرار نيمه شعبان چه خبر ؟ (خواستگاري)
فرشته شهر آرزوهای مامان و بابا
25 تیر 90 16:49
به دخترم رای بده کد 25
مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 4:36
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
سارا(مامان سوگل)
26 تیر 90 11:19
سلام. مرسی که همیشه به ما سر میزنین. واقعا مطلب قشنگیه منو خیلی به فکر برد.با اجازه شما منم میذارمش تو وبلاگم(البته با اشاره به منبعش)
سارا(مامان سوگل)
26 تیر 90 11:19
نی نی توپولی
26 تیر 90 20:28
ای دل شیدای ما گرم تمنای تو / کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو نیمه شعبان بود روز امید بشر / شادی امروز ماست نهضت فردای تو . . . .
مامان بهار
27 تیر 90 2:17
عزیزم نازی مرسی که خاله جووونم به ما سر زدی بوووووووووووووس
مامان بهار
27 تیر 90 2:22
سلاااااااااام عزیز دلم بووووووووس مرسی که به ما سر زدی عشقم