زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام عزیز تر از جونم

1390/4/22 12:01
نویسنده : مامان و بابا
799 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی فدات شم؟ فکر نکن این روز ها به فکرت نیستما!! اتفاقا" همیشه تو دلم باهات حرف می زنم. فقط خیلی کار داریم تو دفتر مجبورم حواسمو جمع کنم  بابا حمیدم سرش شلوغه . این روز ها کمی ناراحتی ام هست دیشب که خیلی ناراحت بودم اگه حرف زدن های بابا حمید نبود مطمئنم که دق می کردم خوب نازنینم زندگی روز های خوب و بد داره همیشه که یه جور نیست باید با سختی ها جنگید.

این روز ها به خیلی چیز ها فکر کردم به اینده من و بابات به وجود شما و خیلی چیز های دیگه ... به آدم های دوروبرم هم فکر کردم دلم برای خیلی هاشون سوخت که از صبح که بیدار میشن برای بدست اوردن یه لقمه نون چه کارا که نباید بکنن بی خوابی ، حرف شنفتن از این و اون ولی دلبندم خدا بنده ای رو که با تلاش روزی بدست میاره خیلی دوست داره . مامانی من که دارم باهات حرف میزنم همیشه فکر می کنم تو دخملی البته آقا پسر هم باشی تاج سری ها !! ولی تو ذهنم میاد که دختری خلاصه اینکه می خوام بهت بگم به هر جایی که رسیدی و هر کاره ای که شدی احترام همه ادم ها رو حفظ کن و دل هیچ بنده ای رو نشکن باشه گلم؟ باز مثل همیشه برا من و بابا حمید دعا کن. برا سلامتیش که از هرچیزی برام مهم تره. جیگر مامان خیلی دوست دارم باور کن برا امدنت لحظه شماری می کنم.

 

niniweblog.com

این اس ام اس رو دیشب که خواب بودم مامان جمیل برام فرستاد . من فکر می کنم قشنگ ترین اس ام اس ی  بود که خوندم برات می نویسم گلم:

گفتم: خدایا از همه دلگیرم. گفت : حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند! گفت : پیش از من؟

گفتم :خدایا چقدر دوری؟ گفت: تو یا من؟!

گفتم : خدایا تنها ترینم! گفت: بیشتر از من؟!

گفتم خدایا کمک خواستم ،گفت: از غیر از من ؟!

گفتم خدایا دوستت دارم، گفت: بیش از من؟!

گفتم خدایا این قدر نگو من! گفت: من تو ام و تو من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نی نی توپولی
20 تیر 90 11:35
چه زیبا بود...
نی نی توپولی
20 تیر 90 11:36
مامان یکی از نی نی وبلاگیها بچه اش رو از دست داد به خاطر همین ناراحتم عزیزم
نسترن
20 تیر 90 16:21
سلام. چه با احساس نوشتی... ایشالا هرچه زودتر نینیت بیاد تو دلت دوست جونم
مریم
21 تیر 90 12:03
سلام خانومی نبینم ناراحت باشی و دلت غصه داشته باشه میدونم دختر معتقدی هستی پس به خدا توکل کن همه مسائل و مشکلات برطرف میشن عزیزم به امید روزی که دوتایی زیر یه سقف با هم زندگی کنین
faeqeh
22 تیر 90 3:08
خیلی قشنگ بود یه سری هم به وبلاگ من بزن مامان بزرگ بارانمم یه اس ام اس برام فرستاده که خیلی قشنگه
faeqeh
22 تیر 90 3:08
خیلی قشنگ بود یه سری هم به وبلاگ من بزن مامان بزرگ بارانمم یه اس ام اس برام فرستاده که خیلی قشنگه
مامان آزاده
22 تیر 90 12:05
سلام ممنون به من سر زدین. خاطرات قشنگی رو یاد آور شدین.
مامان ماهان
24 تیر 90 20:51
چقدر زیبا بود چقدر با احساس بود عزیزم