زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام سلام ستاره

1390/4/16 11:53
نویسنده : مامان و بابا
967 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به جیگر طلای خودم خوبی ناز نازک؟

دلم برات زود زود تنگ میشه چه میشه کرد؟ دیروز عصر من زیاد حالم خوب نبود ولی بابایی گفت بریم بیرون ما هم اطاعت کردیم .( یه چیز در گوشی حالم بد بود ولی وقتی بابایی رو دیدم خوب شدم اصلا" یادم رفته بود). خلاصه چهار راه ولیعصر قرار گذاشتیم و پیاده امدیم سمت طالقانی رفتیم نمایشگاه مبل و فرش کلی خوش گذشت یه اب طالبی با خاک شیر خوردیم (عجب بابا مامان شکمویی  داری تو نه؟)خنده

بابایی یه عطر تو کیفش داشت درآورد زد به روسری من هنوزم عطرش مونده خیلی خوش بو بود منو یاد بابا جونت میندازه. امروز صبح زود خاله اینا رفتن شمال من و بابا یی هم می خواهیم بریم بگردیم و خوش بگذرونیم.زبانقلب


دیشب بعد از اینکه کلی بهم خوش گذشت، مامان جمیل کوچولو ناراحتم کرد .عیب نداره میگذره. نه ؟؟ناراحت عزیزم میدونی من حاضرم به خاطر پدرت هر کاری بکنم، اونم همین طوریه، وجود اون تو زندگی من یه تاثیراتی داشته که فقط خدا می دونه، می خوام تو زندگی مون قدرشو حسابی بدونم تو هم باید همین کارو بکنی نانازم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان عشق ماشین
16 تیر 90 12:20
ایشالا عشق پایندتون با نی نی خوشکل چند برابر بشه.
(الهام) مامان لنا
16 تیر 90 14:36
سلام عزیزم فقط به کوچولوت فکر کن
مامانی
16 تیر 90 23:22
تورو خدا مواظب خودتو نی نیت باش اگه مسافرت واجبه برو حالا کی میری سنو بدی دل ما که غش میره بفهمیم بچه چیه ولی مهم سلامتیشه


ماماني شلام من كه هنوز ني ني ندارم تازه داريم عروسي ميشيم خيلي هولم نه؟
نی نی توپولی
17 تیر 90 1:18
همیشه به حال گشت و تفریح وخوشگذرانی... مجنون...
مریم
18 تیر 90 11:08
سلام عزیزم همیشه به خوشی و گردش از فرصتهایی که در اختیار دارین نهایت استفاده را بکنین
مامان شازده کوچولو
18 تیر 90 11:53
سلام عروس خانم ، ان شاالله به تمام آرزوهای شیرینت برسی و در کنار بابا حمید مهربون بهترین روزها رو برای هم رقم بزنید
پريسا
19 تیر 90 12:50
سلام - خيلي جالبه اينطوري شروع كردين قبل از خواستگاري و ازدواج وارد ني ني وبلاگ شدين، انشااله همه چي به خوبي خوشي سپري شه . منتظر شنيدن خبراي خوش هستيم
مامان ماهان
20 تیر 90 0:14
منتظر خبرای خوش هستیم الهی همیشه خوشی و شادی باشه بوووووووس