زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

یادش بخیر

1390/4/15 10:26
نویسنده : مامان و بابا
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خودم خوبی فرشته جونم حال منم خوبه و فعلا" همه چیز در امن و امان است. به قول شاعر اندکی صبر سحر نزدیک است. مامان جون نمی دونم چند وقته حال و هوای دوران بچگیم زده به سرم . کلاس اول، مهدکودک ، آمادگی ، شعر هایی که یاد می گرفتیم و...

میدونی گلکم آدم ها که بزرگ میشن این قدر درگیر کارای روزانه میشن که از خودشون غافل میشن ، ولی این جوری اصلا" خوب نیست گاهی باید اعتراف کرد که بزرگ تر ها هم دوست دارند بچگی کنند اگه نشد حداقل با خاطراتش خوش باشند. تا تو بیای و اینهارو بخونی فکر می کنم من باید یه 40 سالی سن داشته باشم تا اون موقع حتما روش تدریس و اموزش تو مدرسه ها کلی عوض شده حتما" جذلب تر میشه چند وقت پیش چند تا عکس از کتاب های اون موقع دیدم که برام جالب بود حالا میزارم تو وبلاگت که هم خاطرات خودم برام زنده بشه و تو کوچولوی منم ببینی من و ببایی چه جوری درس خوندیم. تازه اگه وقت کردم عکس اون موقع های خودم و بابایی رو پیدا می کنم برات میزارم. بووووووووووووس.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامانی بازم میام برات مینویسم. بوووووس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 10:35



بوس
مامان الهام
15 تیر 90 11:40
آخییییییییییییییییییییی
یادش بخیر-واقعا دلتنگم کردی


آره واقعا" یادش بخیر
مامان فهیمه
15 تیر 90 12:32
مامان ماهان
15 تیر 90 16:44
الهی چه روزگار خوبی بود
یادش بخیرررررر


آره واقعا"
مامان سید ابوالفضل
15 تیر 90 20:33
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
عیدت مبارک


عید شما هم مبارک امید وارم روز های خوب و خوشی داشته باشید التماس دعا
(الهام) مامان لنا
17 تیر 90 20:05
واقعا" یادش بخیر از اینکه مارو به دوران مدرسه وکودکیمان بردی سپاسگزارم