زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

قرار خواستگاری ما

1390/4/13 17:37
نویسنده : مامان و بابا
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل بابا و مامان خوبي؟ عزيزم هم چنان حالم خوب نيست اين تنگي نفس مامي رو ول نمي كنه

كلي دكتر ودوا رفتمهيچ كس نفهميد من چمه، همه مي گن از استرس و اعصابه دعا كن برا ماماني

ديگه. حالا يه خبر خوب. بگم؟؟؟

 همين قدر برات بگم كه ديشب شب خوبي بود .

الان هم بامامان جميل صحبت مي كردم گفت پدر جون اوكي اوليه رو داده . خوشحال نيستي عزيزم؟

منم يه كم آروم ترم .

منم زودي زنگ زدم به بابا حميد گفتم هم خوشحاله هم استرس دا ره از آينده ، از كار ، منم كمي مي

ترسم همه ميگن اين جور موقع طبيعيهniniweblog.com. ما هم سپرديم دست خدا .حالا تا اينجا تصميم بر اينه كه

نيمه شعبان قرار خواستگاري رسمي رو بزاريم تا بابا جوني به همراه خونواده من هم با حضور بزرگ تر ها

 تصمیماتی بگیریم . باز هم با همون قلب كوچولو برا خوشبختي من و بابا حميد بعدشم تو قند عسل دعا كن.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عسل. مامان ابوالفضل
13 تیر 90 17:58
اون بالا قسمت سن نوشته نی نی 3ساله تو دل مامانشه اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزيزم منظورم اين بود كه سه سال از آشنايي مون ميگذره ولي به طور خودكار اين جوري نوشته ميشه
مامان ماهان عشق ماشین
14 تیر 90 11:16
پیشاپیش مبارکه.ایشالا به خیر و شادی.
منا مامان فینگیلی
14 تیر 90 11:18
سلام خانمی
خوبی گلم ؟
خاله جون ایشالا همه چی دلست بیشه و تو با عمو عروسی بشین و یه نی نی بیالین تا با من دوست بشه
اینم دعای فینگیلیم واسه شوما!
خانمی اینقدر استرس نداشته باش خوب نیست ها شاید تنگی نفست مال همین استرس باشه
یه خواهش:میشه اون فایل صوتی را واسم بفرستی خانمی؟
وقتی فرستادی خبرم کن باش خاله جون؟


قربون دل کوچولوت فینگیلی خاله مرسی.چشم دارم رو خودم کار می کنم استرسم کم شه. اون غایل هارو هم حتما" میفرستم
مامان نيروانا
14 تیر 90 11:22
واي چه خبرهاي خوبي عزيزم، درست خودم رو تصور ميكنم تو اين موقعيتهايي كه پشت سر گذاشتم. ايشالا همه چي به خوبي و خوشي پيش بره. خيلي برات خوشحالم. يادت باشه هميشه اين روزها رو بخاطر داشته باشي تا در آينده براي حفظ زندگي و خونواده اي كه اينهمه براي بدست اوردنش تلاش كردي هميشه پر از انگيزه و انرژي باشي. قند عسلت از اون بالا همه چيز رو ميبينه و بي شك به داشتن اين پدر و مادر افتخار ميكنه. عشقتون پايدار
راستي استرس رو كم كن. ديگه شاديا نزديكه. شاد باش

چشم سعی می کنم قدر این روز ها رو بدونم امیدوارم شما هم عاشق بمونیدو نیروانای گلتونو عروس کنید
نی نی توپولی
14 تیر 90 11:30
سلام
مبارکه پس ما یه عروسی افتادیم
چرا این همه استرس دارید شما که 3 ساله داره از آشناییتون میگذره و با توافق دو تا خانواده هاست این که دیگه استرس نداره یه تجربه زیبا وشیرینه به خدا توکل داشته باش آرامتر میشی


مرسی حالا خیلی اروم ترم هکه چیز و سپردم به خدا دیگه داره تموم میشه انتظار
مریم
14 تیر 90 14:42
سلام مبارکه عزیزم
روزهای شیرینی در انتظارته
به میمنت و مبارکی
شیرینی یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عروس خانوم خوشبخت بشی

قربون شما برم من مرسی چشم شیرینی هم میدم
مامان صفا
14 تیر 90 17:16
بادا بادا مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا
شرم و حیا مال نو عروس
....

تی دیل قوربان عروس بوبستی....



مرسی مامان صفا که بهم سر زدی. ممنون
مهرانه مامان مهرسا
15 تیر 90 11:50
سلااااااااااااااام خانوم مهندس ! ايشالا هم خانوم دكتر بشي ، هم عروس خوشبخت، هم مامان مهربون راستي ما رو بي خبر نذاري


مرسی عزیزم قربون شما برم چشم حتما براتون مینویسم ممنون وجود شما و دوستان مهربون بهم قوت قلب میده دوست خوب
نسترن
15 تیر 90 15:50
سلام.خوبید؟
حس و حاتونو خوب درک میکنم چون خودمم توی همین بره ام.امیدوارم با هم خوشبخت شید.الهی آمین


ممنونم شما هم خوشبخت باشید
نی نی توپولی
15 تیر 90 16:25
عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم



التماس دعا
مامان ماهان
15 تیر 90 16:43
سلام خیلی خوشحال شدم عزیزم
بادا بادا مبارک بادا


مرسی گلم بوووووس
الی
15 تیر 90 21:31
مبارکه عزیزم
به میمنت و مبارکی برای ماهم دعا کن ما 4 سال و7ماه از اشناییمون میگذره وهنوز کلی راه مونده تا با هم بریم زیر یک سقف واشیانه عشقمون رو بسازیم


اخی حتما" دعا می کنم . یه کمی سخت هست ولی بعدش شیرینه ما هم کلی راه داریم تا خیالمون از همه چی راحت بشه. چی میشه کرد زندگیه دیگه. ولی امیدوارم خوشبخت و عاشق بمونید دوست من