زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

يه خبر خوب يه خبر عالي يعني بهترين اتفاقي كه ميخواستم بيافته

1391/6/28 12:23
نویسنده : مامان و بابا
855 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلاااااااااااااااااااااااام عزيز دلمممممممممممممممممم ميدوني از ديشب تا صبح چقدر تو دلم باهات حرف زدم چون تو فرشته كوچولويي هستي كه هنوز خدا تو رو به من نداده و حرف زدن با تو يعني حرف زدن با خدا .

خدايا ممنونم ازت ممنووووووووووووووون تا حالا تو زندگيم هرچي ازت خواستم و نخواستم بهم دادي يعني هرچي كه بهم دادي خيرو خوشي بوده درسته من برات بنده خوبي نبودم اما هرچي كه خوب بوده برام خواستي خدا جون ازت شرمنده ام  ميدونم براي جبران بي توجهي هام به تو راه زيادي بايد برم اما چاره اي جز شكر گزاري و طلب بخشش از تو نيستتتتتتتتتتت ممنونمممممممممممممممممممم

فندق من امروز صبح بابا خبري رو كه چند سال منتظر شنيدنش بودم بهم داد نتيجه دكتري رو اعلام كردند و بابا قبول شدددددددددددددددددد البته يه مرحله ديگه هم داره اما بابا اين قدر خوب كار كرده كه هيچ جاي نگراني نيست من مطمئنم بقيه مراحل با موفقيت سپري ميشه خيلي براش خوشحالم چون به سختي درس خوند و كار كرد دلم مي خواست نتيجه زحمتشو از خدا بگيره كه شكر خدا هم گرفتتتتتتتتتتتتت اگرچه الان نيست و دلم براش تنگه و جاش پيشم خالي ولي خيالم راحته.

همسر مهربونم حميد عزيزم خاطره امروزمونو ثبت كردم تا شيرينيش هيچ وقت از يادمون نره تا زماني كه ني ني كوچولومون خودش اين خاطره ها رو مرور كنه و بدونه چه روز هايي رو پشت سر گذاشتيم درسته حالا راه درازي رو بايد باهم بريم ولي اين خبر برام از هرچيزي با ارزش تره از موفقيتت بي نهايت خوشحال شدممممممممممم مي دونم كه ديشب استرس داشتي و حالا خيالت راحته اين برام يه دنيا مي ارزه يادت باشه من هميشه مي خوام تو رو تو اوج موفقيت ببينمممممممممممممم دوست دارمممممممممممم

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم نه خوشی ها را؛

زیرا خوشی آن است که تو می خواهی؛

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد ...

دوستاي گلم اگه برام دعا كرديد صميمانه ازتون ممنوننمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامی مائده
2 خرداد 91 23:59
تبریک میگمممممم واقعا که نمونه یک همسر خوب و مهربونی فکر کنم اگه قبولیه خودت بود اینقدر خوشحال نمیشدی که الان شدی
مامان صفا
3 خرداد 91 14:52
تبرییییییییییییییییییییییییییییک از دیروز منتظرم بیای خبر خوشحالی بدی.. من مطمئن بودن با تشویق ها و حمایتهای تو آقای همسر موفق می شود.. یادت نرعه از این به بعد باید حمایتهات بیشتر هم بشه.. باز هم تبریک به امید شندین موفقیتهای بیشتر هر دوتون... خوشبخت باشید
مامان صفا
3 خرداد 91 14:54
ههههه غلط املایی داشتم ببخشید آخه داشتم با یه دستم ننو گیلناز تکون میدادم
مامان امیرناز
4 خرداد 91 9:16
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم همینکه تو کنارش بودی باعث این موفقیت شد خصوصی داری
آجی مهدیه
4 خرداد 91 10:16
من شیرییییییییییییییییییییییییییییینی میخواااااااااااااااااااااااااام یالا فقط نخوای زرنگ بازی در بیاری با شیرینی عروسی من قاطیش کنی بگی این به اون در خانم دکتر موبارکش باشه خوشحالم که دوس جونیم خوشحاله خدا جواب تموم زحمات بنده هاشو میده حالا هر کسی رو به نوعی به امید روزی که آجی مهدیه خبر قبول شدن دکتری شو بهتون بده امضا یه خبیث جانی
سمانه مامان پارسا جون
4 خرداد 91 18:32
تبریک تبریک به سلامتی و به امید موفقیتهای بعدی عزیزم
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 18:53
بابایی آینده مبارکه مبارکه.عکسمو گذاشتم بیا پیشمون
آجی مهدیه
6 خرداد 91 22:29
بدو خصوصی
مامان علی
6 خرداد 91 23:14
سلام گلم . تبریک میگم ان شالله همیشه شاد و موفق باشید خودتو همسری. کاکل زری و ناز پری حتما بوجودتون افتخار می کنه چه جهانی رو قراره براش بسازین دو تا زوج سخت کوش و پرانرژی
آسمونی
7 خرداد 91 12:59
سلام تبریک میگم قبول شدن همسرتونو ایشالا همیشه موفق و خوشبخت باشید . و نی نی گل هم زودتر بیاد ..
خاله ی باران
7 خرداد 91 20:00
سلام خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید
مامان نيروانا
9 خرداد 91 8:32
تبريك عزيزم. ايشالا هميشه بهترينها نصيبتون بشه به خير و خوشي.
زينب عشق مامان و بابا
9 خرداد 91 12:34
سلام سلام خوبيد ؟كجاييد زينب گل ما 17 ماهه شد
الهام مامان رامیلا
10 خرداد 91 16:56
به به مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه موفقیت باشه تو زندگیتون مرسی که خاله شدن من رو شما اول از همه تبریک گفتی عکسش رو هم جشم می زارم حتما
مامی مائده
12 خرداد 91 22:43
سلام عزیزم نی نی وبلاگ به عکسم گیر داده و پاکش کرده وگرنه بهت رمز میدادم. با حجاب بودم نمیدونم مشکلش چی بوده!!
نسترن
13 خرداد 91 16:04
وااای چه خبر خوبی...مبارکه مبارکه مبارکه...هوراااااا میدونم الان چقدر خوشحالی...واقعا خدارو شکر خیلی خوشحالم که بالاخره نتیجه زحماتشو گرفت و همینطور شما... براتون آرزوی شادی روزافزون دارم
مامان آناهل
13 خرداد 91 16:58
تبریک میگم شیرینی یادت نره.......................
نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:27
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني حسش کني براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!! روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...
الهام مامان رامیلا
17 خرداد 91 11:37
سلام خانمی روز شوشوتون با تاخیر مبارک راستی رادین با عکساش آپه خوشحال می شم بیایی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 15:27
سلااااااااااامممممم...تازه از سفر برگشتم همین الان! آپ میکنم با کللللی عکس خشگل بعد بیا پیشم..بووووووس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
20 خرداد 91 15:32
راستی نظر خصوصی برای من نیومده از شما!
مامان عسل و آریا
20 خرداد 91 19:56
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم عزیزجونییییییییییییم بوس انشالله همیشه خبرهای خوب باشه.آمین
مامان صدف
13 تیر 91 8:15
سلام خانوم. مبارک باشه. دعا میکنم یه روز بهتر خودت خانوم دکتر بشی