زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلوووووووووووووم

1391/6/28 12:21
نویسنده : مامان و بابا
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي گلم خوبين خوشيد؟ واااااااااااااي اين نتم منو با اين سرعت لاك پشتيش ديوونه كرده حالا مثلا" پر سرعتم هست اين قدر دير باز ميكنه كه نه مي تونم آپ كنم و نه به شما سر بزنم ولي دلم برا ني ني گلو ها حسابي تنگه .

آمدم مثلا" چند تا عكس آپلود كنم مگه ميشه؟؟كلافه شدم

 

امروز كلي كار مفيد انجام دادم اول از همه كه رفتيم سر كار و تا 1 سر كار بوم بعدشم بابابا رفتيم بازار شوش دنبال وسايل خونه سرسام گرفتم از همه چيز داشتند نمي ونستم چي بايد بخرم از همه چيز خوشم ميومد ولي ماشاالله ....گرووووووووون تا دلت بخوادهركي هر قيمتي دوست داشتند مي فروختتند...سرويس چيني و قاشق چنگال و يه سري ظرف و ظروف و قابلمه خريديم البته خورده ريز زياد دارم كه بخرم ولي اصلي كاري ها رو خريديم خلاصه 2 3 ساعتي تو بازار چرخيديمو ساعت 30/5 آمديم خونه .

 

فردا شبم قراره مامان جونم از مكه بياد كلي كار دارم مرخصيمم كه اوكي شده . پس هوراااااااااااايك شنبه ميريم شمال

 

البته يه بد شانسي هست شنبه اعلام ميكنند برا دكتري چه رتبه هايي برن مصاحبه اگه اسم بابا حميد در بياد فكر نكنم بتونه باهام بياد شماللللل و حسابي مي خوره تو ذوقممممممممم ولي موفقيتش برام مهم تره

دوست جونا تو رو خدا حسابي دعام كنيد توكل به خدااااا

راستي دوستان گلللللللل يه نظر خواهي لطفا" هركي متن برا كارت عروسي سراغ داره برام بنويسه و نظرشو بگه  چون مي خوام يه متن خوشكل برا كارتمون انتخاب كنم و بزودي سفارشش بدم  ممنوووووووووون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل و آریا
25 خرداد 91 23:50
سلااااااااااااااااااام عروس خانوم
کی انشالله گلم عروسی میکنید؟نفسم من بدشانسی متن قشنگ ندارم بوووس


16 شهریور عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
26 خرداد 91 0:14
سلام عروس خانوم خوبی؟
مبارک باشه خریدات گلم
حالا عروسی کی هست؟
چشم متن خوب پیدا کردم میگم


قوربونت سمانه جونم 16 شهریور اگه خدا بخواد
مانی محیا
27 خرداد 91 12:46
عزیزم ایشاله هر چی خریدی بسلامتی استفاده کنی. متن خوب هم دیدم چشم..


ممنونم مرسی
sima
28 خرداد 91 8:20
ایشاله همسرت قبول میشه ، چشمتون روشن مامانی از مکه میاد ... خریدتون هم خیلیییییییییی مبارکه...


فدات شم عزیزم مرسییییییییییی
مامان عسل و آریا
28 خرداد 91 20:05
گلمممممممممم با قسمت اول داستان دومم آپم زودی بیا.بوووووووس فدات


سلام عزیز دلم چشممممممممممممم حتما" میام می خونم
مامان ترنم کوچولو
30 خرداد 91 21:13
سلام خدا رو شکر خبرا خوشه.خریدات مبارک به سلامتی ازشون استفاده کنین.متنم اگه به پستم خورد به چشم
مامان ماهان
2 تیر 91 15:45
خریدات مبارکه عزیزم متن خوب هم اگه پیدا کردم بهت خبر میدم