زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

بارون بارونه

1391/6/28 12:20
نویسنده : مامان و بابا
725 بازدید
اشتراک گذاری

 

اول از همه  با یه شاخه گل مبعث بر همه مبارکککککککککککک

Click for larger version

 

من شمالم عزیزم دیشب با بابا رسیدیم  از امروز صبح بارون قشنگ و سیل آسایی گرفته نمی دونم

تا کی ادامه داره ولی هوا خیلی خوب و دلپذیر شده زود زود میام برات می نویسم نت پر سرعت

گیرم آمدههههههههههههههههه خیلی خوبهههههههههههههه

 

 

این شعر رو دوست دارممممممممممممم

 

در دلم.......غوغاییست

 

در شبم........بلواییست

 

چه کسی فهمید.............قلب اقیانوس برای.......که تپید

 

چه کسی فهمید........... دل بیطاقت ماه...... چه کسی را در شب خواند

 

چه کسی میداند که چرا......خرسندم

 

چه کسی میداند از چه بابت لب خود میبندم

 

میدانم که فقط......تو میدانی

 

من تو را تا........خواندم

 

تو مرا...........بخشیدی

 

منتو را تا..........دیدم

 

تو مرا.............بوسیدی

 

آری تو مرا.........فهمیدی

 

تو..........کیستی؟

 

تو سراسر......لبخند

 

تو تماما.......زیبا

 

تو بزرگ بی حد

 

تو ندای ممتد

 

من ترا سر دادم

ای دوست

بگذار بگویم

که تو را سر دادم.

 

من زمینی بودم ...........................من کویری بودم

تو مرا آس مانی ...........................تومرابارانی

 

شد شبم

پر باران

قصر غمهایم

ویران

 

پس

 

چرا.........شاد نباشم

 

چرا...........آزاد نباشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
29 خرداد 91 12:14
سلااااااااااااااممممممممم عید شما هم مبارک دوست جوننننننننننننننننن
آجی مهدیه
30 خرداد 91 10:05
اییییییییییییییییییییییییش یکی تو مونده بود پُز مسافرتتو بدی مامانی منم دلم شمال میخووووووووووووووواد باروووووووووووووون میخواد
آجی مهدیه
30 خرداد 91 10:05
مامان ماهان
2 تیر 91 15:44
خوش باشی گلممممممممممممممممم
مامی مائده
2 تیر 91 22:03
به جای ما هم از اون هوا استفاده کنننننن
دخترم عشق من
3 تیر 91 8:40
خوش بگذره عزیز دلم . شعری که نوشته بودی عالی بود
مامان عسل و آریا
6 تیر 91 9:47
سلاممممممممممممم گلم.انشالله همیشه به شادی.مهربونم بدو بیا که داستانم تموم شد.رمز قسمت آخرشو خصوصی میگدار.فدات.منتظرتم گلم