زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

خداحافظ تا 5 شنبه

1390/4/7 21:08
نویسنده : مامان و بابا
960 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

شیرین تز از عسل من تا 5 شنبه نیستم یه وقت دلت نگیره ها اااااا

قربونت برم میرم فردا لاهیجان الانم میرم پیش باباجونی می خوایم بریم یه ذره خرت و پرت بخریم. اگه فردا عصر تونستم حتما" میام پیشت

 

 

نی نی های گل عاشق همه تون هستم . دلم می خواد یه سورپرایز براتوتن بیارم منتظرم باشید .بووووووووووووووس تقدیم به همه شما فرشته های کوچولوووووووووووووووووووو

 

                    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نی نی توپولی
8 تیر 90 1:39
خاله جون
نمیگی شما برید دل ما براتون تنگ میشه
حالا که رفتی خدا پشت و پناهت
سورپرایز یادت نره


سلام خاله فدات بشه قربون اون دل كوجولوت بشم من


دخترم عشق من
8 تیر 90 7:52
سلام وب خوبی دارید بهتون تبریک میگم سفرتون بخیر باشه مواظب خودت باش عزیزم . سورپرایز یادت نره


مرسي چشششششششششم
مامان امير محمد
8 تیر 90 10:14
سلام گلم ممنون كه به وب پسرم سر زدي ، به اميد خدا يه ني ني سالم سرحال بياد تو بغلت ،‌سفر هم خوش بگذره ، شما لاهيجاني هستيد يا نه ؟


آره عزيزم من لاهيجاني ام اين دفعه فندقم بياريد پيشم بدون تعارف
نی نی توپولی
8 تیر 90 13:57
هنوز نیومدی خاله جون..


چرا آمدم فندق خاله قرررررررررررربونتتتتتتت برم
مامی کیانا
8 تیر 90 15:17
سلام الام من و کیانا داریم وبلاگنونو نگاه می کنیم کیانا هم به آهنگش گوش میکنه و نی نای می کنه ایشالله به سلامتی به زودی نی نی نازتو بغل می کنی و اون لحظه تمام خستگی ها و دل نگرونی هات تموم میشه مواظب خودت باش عزیزم


سلام قربون ني ناي ناي كردن كيانا جونم برم من مرسي كه همچين آرزويي برام كرديد.بوس