زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

دلم برات تنگ شده بود

1390/4/8 19:06
نویسنده : مامان و بابا
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنازكم نمي دوني چقدر دلتنگ اينجا بودم دلم برا دوستات هم تنگ شده بود. دوست داشتم

زود تر بيام پيش ني ني هاي گل.عزيزم تازه 1 ساعتي ميشه از راه رسيدم بابايي رفت رشت خونه

خودشون منم آمدم لاهيجان خونه خودمون بابا كه اين قد خسته بود لالا كرد ولي من با آمدن به اينجا هم خستگي هام رفت و هم انر‍‍‍ژي مضاعف گرفتمniniweblog.com.

راستي مامان جون خبر خوش دارم ولي به يه شرط مي گم قول بده از تو آسمونا حسابي دعامون كني

ي ي ي  باشه؟؟

مامان جميل و پدرجون بالاخره اجازه دادن بابايي بياااااااادniniweblog.com. تا اينجا قرار گذاشتيم برا جمعه 7

عصر حالا بابايي فردا زنگ ميزنه به مامان جميل ، مامان  !! ديگه قرارهniniweblog.comبشيمااااااا. خوشحال

نيستي؟؟؟ حالا كم كم برات مينويسم كه چي شد و چي نشد. قربونت برم. خيلي استرس دارمniniweblog.com

 

خوب من 4 سال دارم انتظار اين روز رو ميكشم حالا هم دلم مي خواد همه چيز به خوبي تموم شه.niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

خيلي از بزرگترا شايد دوست ندارند چنين خاطراتي رو براي بچه هاشون حفظ كنند ولي من مايلم

كوچولوي آينده من از گذشته مادر و پدرش مطلع باشه چون فكر ميكنم روزي كه اين نوشته هارو مي خونه

ميتونه يك رابطه صميمي با مادرش برقرار كنه و اين براي من از هرچيز مهم تره كه قبل از مادر شدن اول از

همه با كوچولوم يه دوست باشم دوستي كه بهم اعتماد كنه و همه حرف هاشو به من يا پدرش بگه.

عزيزم مي خوام بدوني با اينكه نيومدي ولي خيلي برامون ارزشمنديماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 20:36
------------..-----()-()-()-()-()
------------..-----||-||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~مبارک~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ مبارک ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
--------------------)---------(
------------_____,-----------,____
-----------/_________________

مباررررررررررررررررررررررررررررررررکه عزیزم انشالله که خوشبخت بشی


مرسي ي ي ي ي برامون دعا كنين
مامان عسل و آریا
8 تیر 90 20:45
سلام گلم.ممنون که سر زدی.عزیزم پرسیده بودی چند وقت یگه بچه دار میشیم باید بگم اگه خدا بخواد سه سال دیگه.ما هنوز عقدیم عزیزم.واااااااااای چقد دیگه مونده خودم تعجب کردم


انشاالله كه هر زمان مياد قدمش خير باشه و سالم بياد شما هم لطف مرديد آمدين
مامان ماهان عشق ماشین
8 تیر 90 22:06
سلام.عیدتون مبارک


سلام مرسي عيد شما هم مبارك
مامان نازنین زهرا
9 تیر 90 2:09
سلام مبارکه ایشالله امیدوارم زندگی شاد و خوبی در انتظارت باشه و خوشبخت بشی


مرسي از لطفتون
مامان آناهل
9 تیر 90 2:42
ما هم دعای خوب میکنیم عید تون مبارک


مرسي عيد شما هم مبارك
مامان نازنين
9 تیر 90 13:11
سلام اميدوارم صلاح خيرتان اتفاق بيفتد در هر صورت زندگي خوشي را برايت ارزومندم


ممنونم عزيزم