زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام نی نی های مهربووووووووووووون براتون هدیه آوردم

1390/4/9 16:23
نویسنده : مامان و بابا
594 بازدید
اشتراک گذاری

اين 6 عكس خوشكلي كه ميبينيد از خواب فرشته هاست خودم همشونو جمع آوري كردم. ببينيد چقدر

ملوسن اين ني ني هاقلبقلب

 

 

 

 

 

اما يه هديه ي ديگه يادتونه گفتم براتون سورپرايز دارم .؟؟يه فايل از داستان هاي صوتي از قصه هاي شيرين

شنيدني و كلي آهنگ هاي كودكانه قشنگ مي دونم شايد بعضي هاتون داشته باشيد اما من اين فايل رو با

عشق براتون تهيه كردم چون حجمش زياده نميشد دانلود كرد مامان ني ني ها يه ايميل برام بزارن من

براشون ميل ميكنم تا ني ني ها گوش كنند و لذت ببرن حتي اون ني ني هايي كه هنوز دنيا نيومدن ميتونن از خالشون يادگاري داشته باشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نازنين
9 تیر 90 13:25
سلام ممنون خاله جون : دلم شور فردا ساعت 7 رو ميزنه


مامان نازنين
9 تیر 90 13:34
خواهشا آدرس ايميلم رو پاك كنيد


پاك كردم گلم مرسي كه به يادم هستيد دوستون دارم
مامان ماهان
9 تیر 90 14:27
سلام عزیزم خیلی زیبا بود ممنونم


ممنون
نی نی توپولی
10 تیر 90 2:02
سلام
ممنون از سورپرایزتون عالی بود


ممنونم عزيزم مرسي كه آمدي پيشم
مامان عسل و آریا
10 تیر 90 14:30
کار قشنگی بود ممنون
مامان مهسا
10 تیر 90 15:19
سلام. چه کاذ قشنگ و جدیدی! عالی بود. مرسی


خواهش مي كنم قابلي نداشت
مامان مهسا
10 تیر 90 15:21
اینم ایمیلم واسه هدیه ای که گفتی خاله جون. بوس. مرسی
چشم در اسرع وقت بوووووووووووس
فهيمه و صدرا
11 تیر 90 13:26
سلام ميشه واسه منم بفرستي؟
راستي ني ني داري؟
فكر كنم مجردي نه؟
انشالله به آرزوهات برسي.
ايميلم و گرفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام با كمال ميل در اسرع وقت ميفرستم ايميلتونم گرفتم. هنوز مجردم و ني ني ندارم ممنونم از لطفت اميدوارم شكا هم هميشه خوشبخت باشيد بوس
مامان نيروانا
14 تیر 90 11:31
پس نيرواناي من كو خاله!


الهی من قربون نیروانای گلم برم من عکس همه نی نی ها رو گذاشتم پس چرا نیروانا جونم نیست؟ ببخشید حتما" بی دقتی کردم
مادر نیایش کتاب آفرینش
22 تیر 90 12:57
سلام . امیدوارم به همه آرزوهات برسی مامان آینده . ممنون می شم فایل آهنگ های کودکانه ات رو برای من هم بفرستی . راستی ممنون که به نیایش ما سر زدی .
مامان آریان
29 تیر 90 0:19
سلام عزیزم امیدوارم هرچه زودنر به بابای نی نیت برسی و بعد اون یه نی نی خوشکل بیاری میشه فایلا رو واسه منم بفرستی عزیزم؟؟ آدرسم اینه: arian_oz@yahoo.com ممنونم اگه میشه بهم اطلاع بده تو وبلاگم هر وقت فرستادی