زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

حال و هوای امشب

1390/4/9 22:06
نویسنده : مامان و بابا
2,644 بازدید
اشتراک گذاری

حال عجيبي دارم  نمي دونم خوشحال باشم ؟ نگران باشم؟ فردا صبح كنكور دارم ولي زياد بهش فكر نمي

كنم چون نيمه هاي راه درس خوندن همه چيز بهم ريخ و من باز هم از چيزي كه سالها مي خواستم دور

شدم درسته ه برنامه هاي ديگه اي دارم ولي الان حس پشيموني بيشتر مي چربه.

امروز صبح بابا حميد زنگ زد و اجازه گرفت تا اينجا عكس العمل همه خوب بوده عصر رفتيم شيريني

خريديم و برگشتيم منم مداد پاك كن برا كنكورم خريدم عصر يه كوچولو با بابايي حرف زدم يه چند تا اس ام

اس هم الآن...بهم ميگه استرس ندارم ولي من ميگم داره تا الآن بهم نگفته فردا چي مي خواد بگه من

هم مجبورم انتظار بكشم...

اميدوارم همه چيز خوب باشه .

 niniweblog.com

مامان جون ميدوني من خيلي استرسي هستم هميشه براي همه چيز نگرانم هم تو دانشگاه اين جوري

بودم و هم الان دو سه روزي هست كه شبها خوب نمي خوابم پريشب اين قدر با ترس از خواب پريدم كه

از اون موقع احساس مي كنم نمي تونم خوب نفس بكشم بابا بهم ميگه اين استرس ها ممكنه رو شما

اثر بزاره هميشه سعي كرده منو آروم كنه اما دست خودم نيست كه ديگه بهش عادت كردم ولي سعي

ميكنم شما رو اين جوري بار نيارم چون يك بار فرصت زندگي داري خوب نيست برا همه چيز بترسي.

دوست دارم گلم بووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 1:48
موفق باشی مامان آینده
نی نی توپولی
10 تیر 90 2:03
سلام ان شاالله که موفق میشید به خدا توکل داشته باش
زیبا
10 تیر 90 2:26
سلام .
من زیبا هستم . وبلاگ من در مورد زیبا سازی است .
اگر می خوای هیچ وقت با عکس های ضربدر شده توی وبلاگت مواجه نشی .
اگر می خوای وبلاگ زیبایی داشته باشی .
حتما به وبلاگ من بیا .
این پیام به صورت خودکار ارسال نشده . خودم شخصا وبلاگ تو رو پیدا کردم و خواستم که خودم رو بهت معرفی کنم .
اگر به وبلاگم اومدی و ازش خوشت اومد می تونی منو با عنوان ویلاگم .•* زیبــــــا ســـــاز بـــرای مــــــا *•. لینک کنی و
اگر هم تمایل داشتی که منم لینکت کنم حتما بهم خبر بده .
حضور همیشگی ات و نظرات خوبت باعث دلگرمی من برای ادامه کارمه پس بهم سر بزن .
با شرکت تو نظر سنجی هام وبلاگم رو به سمت مورد علاقه خودت هدایت کن .
منتظر انتقادات و پیشنهاداتت هستم .
اگر از وبلاگم خوشت اومد می تونی به بقیه دوستانت هم آدرس وبلاگم رو بدی .
با حضور فعالت توی وبلاگم ( تعداد نظراتت برای پست های من ) از طرف من یک هدیه ( تصاویر زیبا سازی ) دریافت میکنی که فقط مخصوص خودت و وبلاگت است .
بازم میگم این یه پیام تبلیغاتی نیست .
امیدوارم که وبلاگت هیچ وقت تعطیل نشه و همیشه انگیزه ای برای ادامه ی کارت داشته باشی .
موفق باشی .

ممنونم دوست من چشم

باربد
10 تیر 90 15:23
امیدوارم از رتبه های تک رقمی باشی خاله. بوس از طرف باربد


باربد جونم چه لطفي نسبت به اله داري با همون قلب مهربون و دست كوچولو برام دعا كن بوووووووووووووووس
shima
10 تیر 90 16:20
ایشالله موفق باشی منم 6مرداد کنکور دارم و فکر میکنم هیچی بلد نیستم



مرسي گلم . حتما موفق مي شي . فقط انرژي مثبت به خودت بده
نی نی توپولی
10 تیر 90 17:03
سلام
کنکور چطور بود ؟قبولی ان شاالله


كنكور بد نبود خاله امامن زياد تلاش نكردم انشالله سال ديكه بوس
الی
10 تیر 90 21:02
سلام منم مثل شما( البته تا اونجایی که خوندم اینجوری برداشت کردم)یه نی نی خیالی دارم خوشحال میشم پیشم بیای


حتما" پيشت ميام عزيزم. خوشحالم كردي
(الهام) مامان لنا
11 تیر 90 1:03
سلام عزیزم امروز منم کنکور داشتم امیدوارم هر دومون رتبه بیاریم


آخي شما هم موفق باشيد. ايشالله هموني كه مي خواهيد بشه
مامی نسیم
11 تیر 90 8:02
عزیزم ممنون که به وبلاگ دخترم سر میزنی لینکتون کردم . انشا الله که کنکور هم قبول بشین .


مرسي من عاشق ني ني ها هستم .بوس


الهام
11 تیر 90 12:21
سلام امیدوارم که در کنکور موفق بشی عزیزم و کوچولوت هم هرچه زودتر بیاد پیشت و بعد می بینی که هیچ چیز مهم تر از نی نی نیست عزیزم لینکت کردم تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن به ما سر بزن


با كمال ميل لينكتون مي كنم ممنون از لطفتون خيلي خوشحال شدم


عزيزم آمدم لينكتون كنم اما آدرس سايتتون باز نشد يه بار ديگه برام ميزاري
نی نی توپولی
14 تیر 90 11:32
بازم خبرای خوب بده


چشم تو برام دعا کن فینگیلی من