زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

1ماه سر شار از عشق گذشت

1392/11/28 12:00
نویسنده : مامان و بابا
2,387 بازدید
اشتراک گذاری

ارتینم 1ماه از با تو بودن گذشت تو کم کم بزرگ میشی و من دلم برای هر لحظه ای که میگذره تنگ میشه هر روز صبح امید دارم که با چشمای قشنگت بهم صبح بخیر بگی و با خنده های کج و معوجت خستگیمو بدر کنی. بابا جونی خیلی دلش برات تنگ میشه ولی حیف که مجبوره به خاطر زندگی و کار رو درس از ما دور باشه و نمیتونه شاهد بزرگ شدنت باشه سعی کن وقنی بزرگ شدی خستگی ها و دلتنگی های الانشو جبران کنی.

پسرم 1ماه از شیرین ترین روز زندگیم گذشت و من هر روز خاطره تولد تورو تو ذهنم مرور میکنم لحظه ای که گریه تو فضای اتاق عمل رو پر کرد و خانوم دکتر تورو از بالای پرده سبز نشونم داد و تو چشمای کوچولوتو به زور باز میکردی .

خدایا ممنونم از این همه لطف پسرمو در پناه خودت نگه دار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نیلوفر
29 بهمن 92 14:01
ای ی ی ی ی جانم.فدای چشای کشیدت شم من.عشقم به گل پسری یاداوری کن ما چقدر واسه امروزش،واسه سلامتیش دعا کردیم بزرگ شد هوای ما رو هم داشته باشه
آجی مهدیه
29 بهمن 92 15:32
جووووووووووووووووووووووووووووووونم چه آقایی شده برا خودش ارتین خاله ماشالله هزار ماشالله . عزیزم چه سخته بابایی کنارت نیست ، هر چند برای باباییت دو چندادن سخت تره اما مامان راست میگه وقتی بزرگ شدی میتونی با یه شیطنت دلتنگیهاشو جبران کنی
ازاده مامان آرتین
29 بهمن 92 17:11
عزیزم 1 ماهگیت مبارک خاله جون
مامان نیروانا
30 بهمن 92 7:00
عزیزدلم!!!! یک ماهگیت مبارک فرشته کوچولو! خیلی دوسِت داریم میوه ی شیرین عشق هانیه جون گل و باباحمید مهربون. روز عشق ایرانی بر تو هم مبارک دوست نازنینم. ببخش یه کمی دیر شد عزیزم
منا مامان الینا
30 بهمن 92 9:18
عزیز دلم فینگیلی مامانی پسملی گل من عسیسسسسم وای چقدر خبر خوبی بهم دادی انشالله انشالله انشالله که قدمش پر خیر و برکت باشه واستون و همیشه همیشه تا همیشه صحیح و سالم و فرزندی صالح براتون باشه الهی آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین وای من هنوزم خیلی ذوقیدم عسیسسسسسسسسسسم
♥ مامان آینده ♥
30 بهمن 92 11:07
سلام عزیزم ....!!!! خوبی؟!! گل پسرت خوبه!!!؟ با تاخیییییر قدم نورسیه مبارک باشه عزیزمممم الهی زنده باشه خدا حفظش کنه.......!!!!
قاصدک
30 بهمن 92 11:48
ای جانم چه خواب نازی کردههههههههفکر کنم با نی نی من همسن باشن. راستی لینک شدی
پرتو
30 بهمن 92 11:53
یک ماهیگیت مبارک عزیز خاله ، ماشاالله داری تند تند بزرگ میشی ، انشاالله همیشه در پناه حق سالم و سلامت باشی عزیز دلم و سایه پدر و مادر گلت همیشه بالای سرت باشه گلم آمین
عاطی مامان آوینا
30 بهمن 92 14:32
ای جاااااااااااااااااانم.هزار هزار ماشاالله بزرگ شده پسر طلا.افرین تو همیشه قوی بودی ارتین جون مراقب مامانت هم باش که تنهایی اییییییییییییین همههههههههههههه برات زحمت میکشه.خدا شما رو سه تایی برای هم حفظ تون کنه.
بابایی
30 بهمن 92 18:18
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم عزیز دلم خیلی بزرگ شدیااااااااااااااااااا بزنم به تخته. هوای بابایی رو داشته باش که هواتو دارم کاپیتان
رضوان مامان رادین
1 اسفند 92 12:28
ماشاا... به پسر ناز خاله...یک ماهگیت مبااارک
mamane iliyan
1 اسفند 92 20:55
اخی نانازم مبارک باشه ، ایشالا 120 ساله شی، زیر سایهی پر محبت پدر و مادرت بزرگ شی، ایشالا خودت یه روزی نینی دار شی، ایشالا بیام عروست، فارع التحصیلیت و از این قبایل اخی نانازم چه زودی گذشت عین فرشته هایی
مــآمــآنـے
4 اسفند 92 10:50
یک ماهگیت مبارک خدا حظش کنه
حدیث مامان آرش کمانگیر
5 اسفند 92 18:39
عزیز دل خاله یک ماهگیت مبارک یه عالمه
مامان علی مرتضی
5 اسفند 92 22:44
خدا برات حفظش کنه عزیزم
معصومه
5 اسفند 92 22:45
خداحفظش کنه عزیزم..الهییییییی عزیز خاله اس..
ضحی
9 اسفند 92 11:36
ماشاللااااااا آرتین خالهههه رو ببین چه آقایی شده انشالاهمیشهههه زنده باشی عزیزم