زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام

1390/11/21 18:49
نویسنده : مامان و بابا
1,673 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبا

سلام قند عسل مامان خوبييييييييييييي؟  سلام فرشته نازمني ني شكلك امروز كلي با حوصله ام و اين هم چند دليل داره

1- اينكه هوا خوب شده و بهار خانم تو راهه

2- 2روزي تعطيله و مي تونم حسابي استراحت كنمممممممم

3- بعد از چند وقت رفتم پيش بابا ديگه....

خوب اين يعني بهترين موقعيت براي نوشتن تو ويلاگ جيگر طلاي خودم و سر زدن به دوستاي نازمممممممممم

 

مامان برات بگم كه دو هفته اي ميشه كه منتقل شدم شعبه فرمانيه و به دليل ذوري راه مامان خوش خواب شما 5 صبح از خواب پامشه و راهي ميشه بابات 2 روز با من امد كه احساس تنهايي نكنم ولي بعدش ديدم داره از كارو درسش ميمونه خودم تنها رفتم حالا كه 2 هفته ميگذره عادت كردم ميدوني مادر جون خوبي ما آدم ها اينه كه سريع به شرايط عادت مي كنيم .ديگه برات بگم كه اين هفته سخت مشغول تفريح بودم با دوستااااااام با همكاراي بانكم رفته بوديم برا شام بيرون كلي خوش گذشت رفتيم مركز خريد تنديس تو تجريش چه وسايل خوشكلي داشتن وقتي آمدي ميبرمت برات كلي تاتي خوشكل ميگيرم http://www.khavaranshop.com/بعدش رفتيم رستوران اردك آبي واااااااااااااااي نمي دوني چه غذا هاي خوچمزه اي دااااااااااااااشتFree Animations جاي بابا حميدت خاليييييييييييييي تا رسيدم خونه 12 شب بود فرداشم چون بابا درس داشت پيشش نموندم .جمعه پيشم تولد الميرا جون بود رفتيم بيرون كلي خوش گذشت .خلاصه جات خالي ماماني من تفريح كردم و بابا حميدت درس خوند البته دلم پيشش بودا ولي گاهي تفريح لازمه ديگه .امروز هم پيش بابا بودم و براش نهار خوشمزه پختم و الان برگشتم .

ديگه فكر كنم آخر همين هفته خونه بابا حميد جور شه واي كه چقدر خيالم راحت ميشه تازه بعدش مي خوايم بريم با بابا برا خونمون خريد كنيم شکلک های شباهنگ. عيد هم كه در راهه قرار شد يكي از همين روزها بريم با بابا خريد كنيم فكر كنم يه 5 روزي تعطيل باشيم و حسابي بريم گشت و گذار البته بابا درس داره و بايد به خاطرش بيشتر وقتمونو توخونه باشيم.ديگه مامان جون همه خبر ها رو برات نوشتمممممم حيف كه تو الان زبون نداري تند تند برا مامان حرف بزني قوربون شيرين زبوني هات برم مننننننننننن. فدات بشيم ماااااااا مواظب خودت باش عزيزممممممممممممم دوست دارممممممم پرنسس مننننن

ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سهند
22 بهمن 90 11:04
سلام عزیزم خوشحالم که نزدیک ما شدی ولی حیف که مسیرتون دور شده و اذیت میشی همسر خوب و مهربونی داری خانومی قدرش رو بدوننننننننننننن
مامان علی
22 بهمن 90 21:34
سلام مامانی گل. ان شالله که به زودی نینیت می پره تو بغلت و دودستی همچین می چسبه بهت و همه وقتتو پر می کنه اونوقت ببین می تونی اینقدر تنها تنها بری خوشگذرونی ان شالله که همیشه شاد باشی.بی صبرانه منتظر عکسای نی نی گلت هستم. ممنون از حضور گرمت در وب پسرم. با افتخار شمارو لینک کردم مهربونم.
الهام (مامان لنا)
22 بهمن 90 22:04
سلام عزیزم همیشه به خوش گذرونی تعطیلات خوش گذشت؟
الهام مامان رامیلا
22 بهمن 90 22:48
سلام عزیزم مرسی که به یادم بودی البته خوب که نشدم رامیلاهم خوبه انشالله تو هم همیشه شاد باشی و خوشحال کنار آقاتون
دخترم عشق من
23 بهمن 90 8:03
سلام عزیز دلم معلومه که تعطیلات خوش گذشته . ایشالله خدا هر چی زودتر یه کوچولو بهتون بده . دوران عقد بهترین دورانه . ایام همیشه به کامتون باشه.
مامان صدف
23 بهمن 90 9:02
با این آتیش تندی که در وجودت شعله وره فکر کنم نینی گولوت روز عروسیتون تشریف داشته باشن. حداقل اگه تو جمع حاضر نباشه تو دلت هست
مامان ترنم کوچولو
23 بهمن 90 11:21
سلام عزیزم.همیشه به تفریح و شادی.خصوصی داری گلم
مهرانه مامان مهرسا
23 بهمن 90 11:29
سلام عزيزم واقعاً داري بهترين روزهاي زندگيت رو داري مي گذروني (منظورم خريد وسايل نو براي خونست) ايشالا هميشه به شادي
مامان ماهان
23 بهمن 90 19:43
سلام گلم خوشحالم که روزای خوب و خوشی داری و داری به آرزوهات میرسی الهی که همیشه همین طور خندون و شاد باشین
فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 12:22
سلام گلم: مرسی از اینکه به یادمونی.... انشالله که تبچه ی شما هم زودی بیاد توی بغلتون...
مامان آینده
24 بهمن 90 12:40
سلام عزیزم ممنون از نظری که برام گذاشتی واقعا خوشحال شدم.... مر30
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 14:49
سلام.واااای چقدر خوشحال شدم.منزل نو مبارک.ایشالله با عشق و شادی زیر سقفش باشین.آمین.
مامان عسل و آریا
24 بهمن 90 16:46
سلام گلم.انشالله که خوشبخت بشید.بووووووس
مامان امیرناز
25 بهمن 90 9:16
سلام عزیزم ایشالا همیشه به شادی و خوشی باشی مرسی که بهمون سر زدی
مامان صدف
25 بهمن 90 9:24
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
مامان محیا
25 بهمن 90 11:23
سلام دوستم ایشاله همیشه خوش باشی گلم
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:49
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . . واست بهترین و زیباترین ها رو از خدا میخوام عزیزم همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان مبینا
26 بهمن 90 2:09
ولنتاین مبارک عزیزم/چقدر عالی که خونه هم جور شد/قدر این روزها رو بدون که خیلی زود می گذره