زندگی پر از عشق منو شوشوزندگی پر از عشق منو شوشو، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

داستان شیرین یک عشق

سلام سلام به روی ماهت

1390/4/5 9:50
نویسنده : مامان و بابا
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو طلای مـامـی خوبی دلبندم؟

من هر روز میام یه سر کوچولو بهت به تو و دوستات میزنم تا ب یه انرژی مثبت تا شب به کارام برسم.

امروز یه کم خوا ب موندمو ده دقیقه دیر کردم تو اتوبوسم که نگو نمی دونی چقدر شلوغ بود بیشتر ا ز کار رفت و آمد خسته ام میکنه اگه یه جوری می شد بتونیم برگردیم شمال  خیلی بهتر بود ناز نازک ، هم هواش سالم تره و هم مشکلات زندگیش کمتر ، ولی به خاطر شرایط کاری بابایی چاره ای جز این نداریم. تو برا ما ها دعا کن بزا ر کارا مون درست شه. چند روزی نگران مامان جمیل بودم  آخه قلبش درد می کرد حالا دیروز خیالم راحت شد چون اقای دکی بهش اطمینان داد که قلبش سالمه فکر کنم یه کم استرس ماما نی رو داره آخه مامان جمیل و پدر جون جز من دیگه دختری ندارن خوب حالا که می خوان شوهرش بدن نگرا نن مامان جمیل همیشه بهم میگه تا خودت مادر نشی نمی فهمی من چی می گم. حالا ببین کی من این حرفا رو به تو خوشگلم بزنم !!! امروز شاید بابایی رو ببینم بیچاره دیروز تا ده شب کار می کرد تا خواستیم با هم حرف بزنیم پشت گوشی بی هوش شد لالا کرد قدرشو بدونا مامانی خوب دیگه برا امروز بسه خیلی پر حرفی کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 11:56
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
tفرحناز
5 تیر 90 12:30
ماماني و نريمان
5 تیر 90 12:49
سلام دوست عزيز
ممنون كه به وبلاگ نريمان اومدين
الهي خدا يه دختر ناز و خوشگل و سالم شبيه هموني كه عكسشو گذاشتين بهتون بده
از الان اينقدر حس دارين عجب مامان بابايي بشين ها
خوش به حال در دونه تون
شاد باشيد


ممنونم دوست عزیز نظر لطف شماست
ماماني و نريمان
5 تیر 90 12:55
باز هم سلام
راستي باباي نريمان هم اهل شهسواره




اخی پس یه جوری هم ولایتی هستیم. سلام گرم مارو بهشون برسونید.
مامان نيروانا
5 تیر 90 14:20
عزيزم در مورد پستي كه براي كمك به مريم توي متن پستم در وبلاگ نيرواناي عزيز ما پرسيده بودين خدمتتون بگم روي اسم مريم عزيز كليك بفرماييد وبلاگ مريم باز ميشه (اين آدرس http://andakikhoshbakhti.blogfa.com) كه خودش توش توضيحاتي داده. ميتونين مستقيم با خودش در تماس باشين. يه كامنت توي وبلاگش بذارين تا باهاتون مرتبط بشه. مرسي از اينكه به نيرواناي عزيز ما سرزدين. به اميد ديدار دوباره.
نی نی توپولی
5 تیر 90 14:52
ما هم به انتظار می نشینیم تا ..


مرسی انتظار خالی نه دعا هم بکنید
مریم
5 تیر 90 16:28
سلام عزیزم خسته نباشی از کار روزانه خدا سایه پدر و مادرتونا برای تک دختر گلشون حفظ کنه الهی آمین
مامان ماهان
5 تیر 90 17:07
سلام وبلاگتون خیلی جالب بود خسته نباشی
نی نی توپولی
5 تیر 90 21:21
ذعا میکنم یه کاکل زری یا نازپری ناناز و سالم خداوند عنایت بفرمایند.
آمییییییییییییین


ممنوننننننننننننننن